söndag 30 augusti 2009

Söndag

Lyckades fånga djuren på bild innan Bella hoppade ner från sängen, som vanligt var inte Gizmo med. Titta inte på röran :-)

Idag är det dax för valpkurs med Enzo, det är 4 gången vi går, missade tyvärr förra då jag jobbade. Tycker det är himmla roligt att gå kurs med hund och det verkar som Enzo tycker det oxå. Bra träning med alla andra hundar runt omkring.



Tim försökte sig oxå på att träna lite med hundarna igår kväll. Gick väl sådär som syns på bilden, helt galna när godiset kom fram.



Är det någon som har ett bra tips hur man får väck små små äckliga flugor. Har testat med apelsinskal, ättika men dom finns fortfarande kvar fast inte lika många som det var från början.

Ha en underbar söndag...

5 kommentarer:

karolinajonsson sa...

söt blogg :D

karolinajonsson sa...

tack så mycket :D

Anneli sa...

Tack för din kommentar om mina vavvor. Jag håller med, vilka chihuahuor är inte söta. Alla har sin charm, eller hur.

Ha en trevlig söndagkväll.

Anonym sa...

Hej igen!!!

Vet du hur jag fick väck mina "bananflugor"?

Jag ställde ett glas Rödvin i rummet de florerade mest i........och ja, de tydde sig dit....och drunknade.

Självklart kände jag ej till detta....hade bara gått in i ett annat rum och stannat där en stund!

/buttematte

Kicki sa...

Kikar in och säger - Hej!
kan tänka mig att det är svårt att fånga alla djuren på samma bild! ;-) Är Gizmo kanske lite blyg?

Visst är det roligt att gå på kurs med valpis, (ser jättemycket fram emot när jag själv ska börja!)

Åååå dessa bananflugor, de är jättevidriga, samma visa varje år -Jag gör precis som du - ställer fram ättika. Hoppas kunna se om någon annan har ett bättre förslag...

Ha en fin kväll!