måndag 14 juni 2010

Ny vecka

Så var det måndag igen och kan ni tänka er, solen har tittat fram här idag :-)  Jag håller verkligen tummarna att vädret blir riktigt bra denna vecka för det behöver vi nog alla just nu. Har jobbbat lång dag som vanligt när det är måndag så Tim har skött om vovvarna idag. Han har dock blivit förkyld, han tålde nog inte regnet i fredags när han var på Liseberg.

Imorse när jag skulle gå till jobb såg jag katterna ligga i min säng och sova. Det ser alltid så mysigt ut när katter ligger och sover.
Tog lite bilder på Enzo nu på kvällen. Han låg på den stora kudden precis sidan om mig så det blev närbilder.
Tog ett av Tyson oxå när han låg på min mage. Man ser mitt öga i bakgrunden :-) snygg bild det blev hihi
Idag ska jag gå och lägga mig tidigt, är helt slut efter helgen jobbande och dagens och behöver sova lite extra. Imorgon funderar jag på att sticka till Ge-kås efter jobbet, har fått tips om att där finns bra regnkläder till vettiga priser och sen behöver man alltid lite annat smått och gått :-) Hoppas ni har haft en bra dag, kram

11 kommentarer:

Grabbarna boys sa...

Jodå, här har vi också haft en bra dag.
solen har ju tittat fram en hel del och då blir man ju så mycket piggare o gladare.
Ha de så bra!!

Lotta sa...

De ser goa ut alla 4 krabaterna...
Vilka fina bilder på Enzo, vilken grann hund...så ståtlig!
Tyson är skälvklart oxå fin ;).
Ja nu väntar man på värmen, jag tycker nog det kan ligga runt 25 grader... under 20 är snålt.
Solen vill vi oxå ha mer av...
Ha en bra dag, hoppas du hittar nåt kul på Ge-Kås...
Blir nästan lite sugen på en tripp...
Kramiz

Malin sa...

Fy vad trist att han blev sjuk! Hoppas han mår bättre idag. Härliga bilder på goa hundar, kul att du var med på ett hörn, nu vet jag i varje fall hur ditt ena öga ser ut ;-), haha
Hoppas du får en underbar, solig dag, kram Malin

Torsten sa...

Imponerande gap, där på Tyson :)
Hoppas du fick dej en långnatt, det är skönt när man är trött!
Ha en bra dag!

Quila o Ronja sa...

Hej Carina
Ja, regnkläder går det verkligen åt :-( Hoppas du hittar vad du söker, och kanske lite till ;-)

Ha en bra dag i solen
Kram
Susanne

Sussi sa...

Visst gör det.. När katter sover så ser det supermysigt och fluffigt ut. Dom är så mjuka..

Fina närbilder. Allra helst den på Tyson hihi

Hoppas du får en fin tisdag
Kramisar

Marina sa...

Wow! Vilken jätte tunga! :D
Ha en bra dag.

Carina sa...

Ja jag vet inte vad det är, trött blir jag på det i alla fall. Man vill ju att de ska vara sams! Samtidigt tycker Nova så mycke om Krita blir så glad när hon ser henne och Krita bryr sig inte om henne.
Ja jag hoppas vi får sommar nu!
Ha det bra.

Elin sa...

Jag är nog likadan, vi "delar" på hundarna allt för sällan.
Dem sitter ihop ganska ofta vilket är dumt då Julius behöver ju sin ensamtid med mig också som Romeo fick när han var ung :)
Dock är ju Romeo sååå Matte:ig så det är bra att husse spenderar tid med honom också :)

monica sa...

Hoppas att du hitta regnkläder för det behövs ju!!!! och att du får bra väder i morgon när du är ledig :-) Kram..

Michelle sa...

Haha sista bilden va ju rolig :)