torsdag 18 februari 2010

Ska det aldrig ta slut

Undrar verkligen när det ska sluta snöa. Det har vräkt ner här i några timmar nu och det lär säkert hålla på hela natten. Hoppas de fixar till vägarna innan jag ska köra till jobb imorgon.
Man ser inte gången som det snöar, här syntes asfalten för några timmar sedan.

Tyson är uppe på en snödriva, tror där ligger något ätbart i snön för han vill alltid upp och försöker gräva i den.

En liten kvällsfilm där Enzo skuttar iväg.


Hoppas ni får en bra kväll

7 kommentarer:

michelle sa...

herregud de ju inte klokt. Snöar här med. Hoppas tågen fungerar imorrn bitti när ja ska iväg till jobbet. Har strulat massa senaste tiden.

Kicki sa...

Visst är det härligt med hundar som kommer direkt på inkallning!

jag har 2 pärlor som aldrig strular med det även om det kommer ett helt hunddagis med andra hundar. Det känns tryggt.

Var 14.e dag ser jag till att klippa klor. Hur ofta klipper du?
Ha en fin kväll.

Anneli + vavvorna sa...

Här snöar det för fullt också. Det verkar aldrig ta slut. Börjar bli lite trött nu.

svar: tack för gratulationerna ang. mina 3 awards. Blev väldigt överraskad.

Trevlig helg!

Carina sa...

Tack så mycket!
Ha det bra

denisa sa...

Ja jag tror agility kommer vara jättekul. Wilma är dock lite fundersam till varför hon ska gå mellan pinnarna och sådär när hon kan få godis på enklare sätt. Hon är 7 månader.. =) Så det är inte aktuellt än riktigt med träning.

josefin sa...

Undrar också när det tänker sluta snöa .. man tröttnar ju på snön ganska fort

marina sa...

Nej, det kommer nog inte sluta snöa! Det ska väl komma mer hela helgen, i alla fall här. :D
Ha en mysig kväll.