tisdag 2 februari 2010

Tysons ryck i snön

Ojoj idag har det verkligen snöat, igen. När jag vakna idag var det fullt med snö ute, så det var inte så roligt att behöva ut och köra. Det var ett litet uppehåll på snöandet mitt på dagen men sen började det igen. Nu snöar det för fullt och blåser lite. Var rätt härligt att ta en promenad helt stilla från ljud, bara lite blåst och massor av snö som knastrar under skorna, fick nästan lite julkänsla :-)

Vi har fullt med snö uppe på loftgången.

Snart kommer Tyson att försvinna i snön.

Här kommer en liten film när Tyson får ryck i snön. Sen han fick sitt täcke slänger han sig ofta och rullar sig i snön. Han tycker säkert det är härligt nu när han inte fryser :-)

Ha en härlig kväll

12 kommentarer:

Lotta sa...

Sitter nu på jobbet... snön vräker ner... Nästan lite kusligt!
De verkar trivas i snön.

Ha en bra dag, ta de lugnt om du måste ut o köra...
Själv hoppas jag på att kunna köra de 2 mil jag har hem imorgon...
Kramiz Lotta

Monica Hansen sa...

Enzo är så lugn och cool i sin goa päls, och Tyson verkar ha kul med att jaga snöflingor:)

Torsten sa...

Han ser så härlig ut 'lillemannen', man ser ju att han har roligt!
Himla fint täcke också, ska tipsa min lille kompis (också Tyson) om det!
Ha det bra i snön!

linda & azi sa...

Härligt med fler snö :) vill de ska snöa ännu mer här också hihi

monica sa...

Så ni har oxå varit ute i snöyran...Tyson syns ju kanonbra med sitt täcke..Nu i em var det faktiskt skönt ute.. kram

Stella oDoris matte Lotta sa...

Härliga snörullningar!! Här har vi över 40cm snö nu så t o m mina hundar försvinner i högarna, men roligt har de..

kicki sa...

Han verkar riktigt glad i sitt nya täcke den lille sötnosen :-D, och syns bra gör han också med reflex o allt. Det har snöat som 17 här också, de fick stötta upp med extra reglar på plåttaken på sambons jobb så att inte taken skulle ramla in.
Ha en fin dag, kram

Linda & Azi sa...

Jo, det har snöat en massa faktiskt, men jag tycker det inte räckte, vill ha mer :D:D

Ja, hoppas verkligen att det går över snabbt för Azi, stackars henne hostade massa inatt :(

Marina sa...

Det är så roligt att se när de får sina ryck! :D
Ha en bra dag.

patricia & elwiz sa...

gick inte att se på klippet :(

michelle sa...

Haha vilken rolig video :D

Jenny och Qing sa...

Ni har en award att hämta i min blogg=)