lördag 4 september 2010

Jobb jobb jobb

Inte blev det en normal fredag igår inte. Det är väl konstigt att så fort chefen är på semester så inträffar allt på en gång som aldrig händer annars. Strulade från morgon till kväll, ja det har det ju gjort hela veckan känns det som. Strulet lede till att jag fick jobba till 7 istället för till 4. Helt slut när jag om hem och orkade inte läsa några bloggar eller blogga för den delen. Idag fick jag oxå byta pass då en är sjuk. Fördelen med detta byte är att jag kommer hem vid 3 istället för 8 och det gjorde inte mig jätteledsen :-)

En annan av gruppbilderna, Molle ville verkligen inte bli fotograferad :-)

Hoppas ni alla hade en härlig fredag och jag önskar er en fortsatt bra helg, kram

14 kommentarer:

Stattinskan sa...

Då kan ju lördagen bara bli bättre :-)
God morgon

ansepanse sa...

fint att du får en kortater arbetsdag idag
ha det gott - kramar

Znogge sa...

Då får vi hopppas att allt går planenligt i helgen så det blir lite avkoppling för dig!

Kram

Carina sa...

Japp ledig resten av helgen! Hoppas du får lungt på jobbet idag!

Ann-Margret o Vinja sa...

Usch vad tråkigt behöva jobba över, inte heller då så kul behöva upp tidigt nästa morgon :( Men att sluta kl 3 istället för kl 8 är ju inte dumt för då kan du ju hinna med vovvarna bättre på em :)

Hoppas du fick en strul fri jobbar dag idag.

Kram.

monica sa...

Lite possitivt var der ju, du kommer hem lite tidigare. Ja, Molle vill inte visa sitt fina ansikte på bild.. Hoppas att du får en bra lördagskväll !! kram =)

Malin sa...

När det strular på jobbet och man själv får "reda upp det", fy,det är inget jag saknar! Skönt ändå att du får sluta tidigare idag :-)
Kram

MIchelle sa...

Jobbit när det ska jävlas med jobbet. Varit med om lite strul denna helg med, ska jobba imorrn hoppas det går bra :)

Sussi sa...

Tråkigt att du hade en så dum dag.. Men att få byta till ett bättre skift dan efter kanske gav lite plåster på såren ;)

Ha en fin fin söndag
Kramisar

Quila o Ronja sa...

Hualigen, vad du fått jobba.
Kompisen Molle var ingen linslus precis, hahaha. Ibland kan man tro att dom är medvetna om sitt handlande, eller hur?

Ha en lugn skön kväll
Kram
Susanne

Torsten sa...

Hoppas din helg blev bättre och att strulet fick en ände!

Själva har vi haft en underbart rolig helg!

Ha en skön måndag!

Sussi sa...

Då hoppas jag med att nästa vecka blir bättre för dig. Det är inte kul när det inte går som man vill..!

Hoppas du haft en ganska bra helg i alla fall..

Kramisar

Quila o Ronja sa...

Hej Carina
Ja, mörkret på morgonen är nästan värre. Det blir verkligen segt att komma opp ur sängen ;-)Snacka om att det gått fort :-(

Kram
Susanne

Carina sa...

Ja jag hoppas jag får ordning på det, men det känns lite tungt nu. Men jag ska ta nya tag och rycka upp mig!