onsdag 15 september 2010

Långt mellan inläggen

Som ni kanske har märkt skriver jag inte längre i bloggen varje dag. Så kommer det att vara ett tag framöver. Det har hänt lite tråkiga privata saker som tar på mina krafter och jag orkar inte uppdatera lika ofta som innan.

Men såklart tränar jag med mina vovvar så ofta jag orkar och kan, det är ju något som gör en väldigt glad när man ser hur glada de blir. Vi har kört lite agility. Jag var och köpte slalompinnar och två hopphinder i söndags och vi testade såklart dom direkt. Molle och Monica fick följa med.

Killarna sitter och väntar på att jag ska bli klar med att sätta upp grejorna.
Enzo hoppar fint över hinderna.
Molle hoppar fint över
Jag fick till och med Tyson att hoppa över vilket var jätteskoj för han har inte visat något intresse innan när vi varit på agilitybanan. Han kanske är en framtida agilitymästare... Ikväll är det dax för 2:a tillfället på agilitykursen och det ska bli jätteskoj. Skönt att ha något roligt att se framemot. Hoppas det är bra med er, kram


23 kommentarer:

Malin sa...

Jag hoppas verkligen att det inte är något allvarligt! Har undrat varför du börjat skriva mindre senaste tiden.
Tänker på dig och hoppas allt löser sig snart!
Kram Malin

Kicki sa...

Instämmer med Malin och hoppas att du har krafter kvar. Klart att bloggen inte ska komma i första hand även om du känner ett ansvar för dina trogna bloggläsare. Jag tror de flesta förstår att energin läggs på annat. Roligt för dig att du nu fick köpt hinder. Var köper du sådant? (Har tröttnat på kvastarna!)Hoppas du får en trevlig kväll och att du får annat att tänka på än bekymmer. Skickar en stor kram genom etern. :D

Znogge sa...

Det var verkligen tråkigt att höra. Hoppas att det är något som kan ordna sig till det bästa.

När det gäller hundarna så tycker jag man blir glad av att vara med dem. Det skingrar tankarna och mycket känns lättare.

Kram

Malin sa...

Jag är så ledsen Carina, förstår att det är fruktansvärt. Fast man vet att den dagen kommer så är man aldrig förberedd, det kan man ju inte vara. Förstår att det är jobbigt att pappa är så ledsen och att du kanske känner att du ska vara den "starka". Håller tummarna att det inte är så illa som ni tror och att hon får komma hem igen. Behöver du skriva av dig så får du alltid maila!
Jättekramar Malin

Kicki sa...

Ja, nog är det tur att man har hundarna ! De är mina goaste vänner här i stockholm. I Göteborg och Kungälv finns mina riktigt goa 2-benta vänner som jag försöker besöka så mycket som möjligt när jag åker neröver. Ibland önskar jag att mina barn inte växte upp så snabbt hihi, det var så gott när de var yngre och man kunde sitta i soffan och bara mysa på kvällarna. Men både Malva och Steffie fyller nu den biten och båda är bara sååå goa att krama!

-Fiskar..?! Ja, det är kul med flöte och krok...hahaha * Är trött på dem och bubblandet från pumparna i varenda rum* ;-)

Negativ och deppig? Nejdå, (anfallet har snart gått över! :D :D)

Sköt om dig nu, kram (igen)

Carina sa...

Det lät ju inte så kul, hoppas det inte är något allvarligt!
Hoppas det går bra på kursen i kväll!

Ann-Margret & Vinja sa...

Inte kul när det händer tråkiga saker :( Hoppas i alla fall det ordnar upp sig snabbt vad än det är. Så du kan bli glad igen :)

Är skönt att ha sina kära vovvar så man kan få tänka på nått annat också än bara det tråkiga.

Sköt iaf om dig så gott du kan så håller jag tummarna att allt blir bra så fort som möjligt.

Sussi sa...

Jag blir så ledsen när jag fick reda på vad som hänt. Det går så fort när det väl händer. Hoppas ändå på att hon ska pigga på sig. Förstår att det är skönt att du har hundarna så du får tänka på något annat för en stund..

Skickar massvis med tröstarkramar..

Quila o Ronja sa...

Usch, vad tråkigt att höra. Då känns bloggandet mindre viktigt.
Meen, så kul att även Tyson ville hoppa lite. En bild på det kanske??Hihihi

Ha en skön kväll
Kram
Susanne

ansepanse sa...

sådana agility-grejor har jag också, det är kul att träna med vovvarna
hoppas att det ordnar upp sig med dina tråkiga saker
kramar

Carina sa...

Vad jobbigt, hoppas hon mår bättre snart!
Ja visst är det kul med agility! Det är bara att jobba på :)

MIchelle sa...

Jag hoppas ni tar er genom det och att allt blir bra med tiden. Tur du har dina vovvar som hjälper till att hålla humöret uppe någolunda :)

monica sa...

Tankarna går till dig varje dag och undrar hur du har det och hur du mår!!!! Många kramar till dig....fina hopp bilder....

Kicki sa...

kan inte låta bli att undra hur du mår vännen? Förstår att du har det tufft nu. Tänker på dig. Skickar en jättekram genom etern.

Kicki sa...

Tråkigt att höra. Jag beklagar det inträffade. Vet hur du har det just nu. Tillåt dig verkligen sörja nu. Kram

Carina sa...

Skäms som varit dålig på att titta till mina bloggvänner på sistone och helt missat ditt sista inlägg, Massor med kramar åt dig och hoppas att allt snart vänder. Ibland är det allt bra tur att man har sina hundar som "tvingar" en att göra saker. Just bloggande orkar man ibland inte med riktigt. Känner själv att jag varit riktigt dålig på att läsa så ta det inte av ointresse utan är bara lite datatrött=) Kramisar på dig

Elin sa...

Självklart orkar man inte blogga varje dag, men med tanke på din anledning så hoppas jag inte att det är något allvarligt.
*skickar kramar* för vad det-nu-må-vara.

Sköt om er!!!

Quila o Ronja sa...

Hej Carina
Jag är så ledsen för din skull....

Kramar från mig
Susanne

Sussi sa...

Hej Carina..
Undrar lite hur det är med dig och din mamma. Tänker på dig..

Kramisar

Sandra sa...

Hoppas livet snart blir lättare och att inget allvarligt hänt.

Malin sa...

Tänker på dig och hoppas det är bättre nu.
Kramar Malin

Ann-Margret o Vinja sa...

Jag saknar din blogg :( Hoppas du snart är tillbaka igen :)

Ha det så bra och ha en bra dag :)

Carina sa...

Jag hoppas allt går åt rätt håll!