torsdag 2 september 2010

Vilken himmel

Himmlen var som ett konstverk i morse när jag gick till garaget. Det var mycket vackrara i verkligheten än vad jag lyckades fånga på bild :-)
Hade en kort arbetsdag idag och det var skönt att hem och ha många timmar kvar innan det är dax att lägga sig. Vädret har varit helt underbart idag oxå, sol och relativt varmt. Tog med mig vovvarna ut och då träffade vi på grannen Anna och Agnes. Stod och snackade en stund och Tyson hälsade såklart på sin tjej. När vi stått en stund så kom även Monica och Molle så vi var ett helt gäng som stod och snackade. Anna skulle iväg och jag och Monica gick upp till fotbollsplanen för att låte vovvarna springa lösa lite. De hade varit och klippt gräset där så det fanns gott om mysigt gräs att busa rundor i. De fick även leta upp lite gotte i gräset, alltid lika omtyckt.
Tänkte ta en fin gruppbild men det var lättare sagt än gjort. Lyckades inte ta en enda bild medan alla 3 tittade på mig. Får försöka mer en annan gång :-)
Hoppas ni har haft en bra torsdag, kram

7 kommentarer:

Ann-Margret o Vinja sa...

Visst är det läckert med såna där soluppgångs bilder. har inte kunnat låta bli att fota varje morgon när jag kommit hem från jobbet för det varit så vackert :)

Bra träning att leta godis i gräset. Fina bilder på vovvarna i gröngräset :) Du fick ju till ett gruppfota i alla fall ;)

znogge sa...

Vilken vacker himmel! Jag tycker du har fångar den bra för det är inte lätt!

Kram

Quila o Ronja sa...

Vilken härlig himmel!!!
När det blir flera än två hundar, är det samma visa jämt, tycker jag. En tittar åt ett annat håll, hehe.

Sv. Skönt att få lite sol att värma sig i till slut ;-)

Kram
Susanne

Grabbarna boys sa...

En jättefin himmelsbild.
Ja, inte är det lätt att ta bilder på oss tre grabbar heller.
För Athos tittar nästen alltid åt ett annant håll.
Sååå typiskt honom.
Ha det bra.
Voov o kram!!

Malin sa...

Vilken vacker bild! Låter som om du hade en skön dag igår, vissa dagar är bara så...härliga.
Hoppas din fredag blir lika härlig!
Kram

Sussi sa...

Att försöka få till DEN bilden (då alla tittar i kameran) är inte lätt. Jag har problem att få den bilden med en hund hihi

Himlen var jättevacker. Ibland är man glad att man har mobilkameran

Kramisar

Lotta sa...

Härlig bild, jag försökte häromdan förklara för en jobbarkompis varför jag tycker hösten är så härlig,
dessa sprakande färger som det kan bli...
Hoppas du får en underbar helg, själv ska jag till Gekås i Ullared... kanske jag hitta nåt roligt!
Kramiz