tisdag 7 september 2010

Tisdag morgon

Jag överlevde helgen :-) men jag är väldigt glad att en ny vecka har börjat och att den bara kan bli bättre än den förra. Har mycket roligt att se framemot. Det börjar hela 2 nya kurser denna vecka och så har vi ju de vanliga aktiviteterna. Igår hände iinte så mycket här hemma. var inte hemma förrän vid 6 och då blev det bara käk och sen mys med hundarna i soffan. Det är ju en jäkla tur att man inte har ett sånt schema varje vecka.

Hundarna är lika trötta som jag :-)
Jag hoppas ni alla har haft en riktigt skön helg och får en bra tisdag. Återkommer under veckan med rapportering av kurserna. Kram

13 kommentarer:

Sussi sa...

Du är så flitig. Hur får du tiden att gå ihop egentligen. Kul med nya kurser dock :)

Dina killar är så söta..

Kramisar

Malin sa...

Vissa veckor vill man bara kunna riva ut ur kalenderna... skönt att den är över och att det denna vecka börjar 2 nya kurser!
Kram

ansepanse sa...

jo, helgen var bra - tack
väntar med spänning på rapporter från kurserna :)
ha det gott - kramar

Ann-Margret o Vinja sa...

Usch för en sån jobbig helg :( Som sagt tur det inte jämnt är så.

Vad kul med lite nya kurser, hoppas ni får kul på dom :)

Fjäderlös Tvåfoting sa...

Bra med variation i tillvaron.
:-)

Carina sa...

Ja hoppas du slipper jobba över denna vecka!
Lycka till på kurserna!

Elin sa...

Skönt att du överlevde helgen =)

Ja, jag kände lite panik när jag fick höra att det var dags med dem nya avsnitten igen :) tur att jag pillade på teven själv ,=)

Carina sa...

Ja man såg inte långt framför sig!
Det gör du rätt i, så du du får vara ledig!

Quila o Ronja sa...

Vad kul med nya kurser. Väntar med spänning på rapport :-)

Ha de gott
Kram
Susanne

Znogge sa...

Hoppas dina nya kurser blir riktigt intressanta och kul. Ser fram emot att höra om dem!

Kram

Grabbarna boys sa...

Härligt med nya kurser,
Vi kommer att vänta med spänning på uppdatering hur det kommer gå.
Du är verkligen duktig på att träna.
Ha en bra onsdag.
Kram!

Sussi sa...

Stämmer bra det du skrev i kommentaren i min blogg. Man får dåligt samvete då man jobbar för mycket. Vår renovering har ju gjort så att Doris har haft jättetrist. Ibland försöker man ta igen det lite men det blir alldeles för sällan :(

Kramisar

Quila o Ronja sa...

Sv. Det var nästan så vi trodde dom skulle sätta sig rakt på
oss ;-) Jag blev ganska blöt jag också :-( Men fin blev hon. När man sedan tar en lång promanad i skogen, och Ronja hittar värsta leriga diket. Då blir man inte glad. Hon kom upp som gubben i lådan, med en helt annan färg, och undrade varför jag stod där o gapade ;-) Men nu är det fixat.

Kram
Susanne