onsdag 29 september 2010

Lite bloggande

Nu måste jag börja återkomma till mitt liv igen. Fast det har tagit emot och orken finns inte riktigt där. Tänkte börja med att försöka mig på att blogga lite smått. Jag vill tackar för alla omtänksamma ord från er alla, stor kram till er alla...

Ikväll blir det agilitykurs igen, det är den enda aktiviteten jag har hållt på med under den senaste tiden. Väldigt kul och perfekt när man vill tänka på annat. Har varit ute lite och tränat med både Enzo och Tyson och det var någon som ville se bilder på när Tyson hoppar och här kommer det 2 stycken.

Det är så kul att även Tyson tycker det är skoj att hoppa och springa och inte bara att äta. Fast det är ju klart han gör det säkert för korven han får :-)

Har min lediga dag idag och jag har haft tur med vädret. Blå himmel och inte för mycket blåst. Härligt med såna här höstdagar. Hoppas bara det håller i sig till ikväll oxå. Hoppas ni oxå har fått lite sol idag

Kram

13 kommentarer:

Kicki sa...

Han är för charmig den lille killen! Jag kan inte låta bli att beundra hans intelligens, hihi. Varför ska man hoppa om man inte får lön för mödan iform av korv! :)
Ja, det hade varit roligt att träffas och få heja på dina goa hundar. Lovar slå en signal om det blir så att vi hyr en stuga i krokarna. Jättekul!
Kul att du så sakterligen börjat blogga igen. Sköt om dig vännen. Kram

Grabbarna boys sa...

Härligt att läsa om er igen.
Att blogga är bra då man får så mycket feedback från bloggkompisarna när man inte är på topp.
Jättefina bilder på Tyson när han hoppar agility.
Ha det bra.
Kram!!

Carina sa...

Kul att du orkar lite blogg igen men ibland är man bara tom och energin finns inte till det. Som han hoppar den lille pysen. Djupt impad=)

Stella o Doris matte Lotta sa...

Jag har inte varit inne på bloggarna på ett tag så jag vill beklaga er sorg och skicka en massa kramar!

Hoppas nu att ni haft en trevlig kurskväll!!

Michelle sa...

Hahaha gud vad söta bilder! Den första är ju ursöt. Såna hinder skulle jag vilja ha hemma åt Tigger :)

Znogge sa...

Trevligt att du är tillbaka så smått igen. Jag tycker att mår man inte så bra eller när mycket känns tungt som jag förstår att det verkligen gör för dig nu så är det skönt att göra saker tillsammans med hundarna. Det skingrar tankarna för en stund i alla fall.

Kram

Malin sa...

Hur svårt det än kan kännas så tror jag att det är det som till slut får oss att komma vidare, att vi återkgår till vardagen. Kan tänka mig att det är skönt att ha Tim och grabbarna nu när det är svårt och att pappa behöver er lite extra mycket nu.
Tänker på dig.
Kram Malin

Marianne sa...

Härligt att se att du bloggar lite igen, det är alltid så mysigt att läsa dina inlägg. Underbara bilder på Tyson, den lille sötnosen! Lite kul tycker han säkert att det är med agility, det är nog inte bara för korven ;-)
Kram till dig och puss på nosen till "pojkarna".

Sussi sa...

En dag i taget..

Kul att Tyson verkligen håller blicken på dig hela tiden då han hoppar. Kan det vara korven som lockar tro ;)

Vi har några riktigt fina dagar här med. Kalla men soliga och fina! Fast man önskar nog att det var 20 grader varmare bara..

Kramisar

Boubou sa...

Snygga hoppbilder!

Ann-Margret o Vinja sa...

Vad kul du är tillbaka med lite bloggande :)

Vad söt han är Tyson när han hoppar hinder. Ja man får väl hoppas han tycker det är kul också och inte är en liten luring som bara gör det för korven ;)

Vad skönt att din lediga dag varit solig :) Inte kul när man äntligen är ledig och då är dåligt väder :(

Ha en bra dag, själv har jag en natt kvar att jobba :(

Carina sa...

Ja visst behöver man slappar dagar :)
Va kul att Tyson också tycker om lite agility.
Ha det bra

Becca & Olga sa...

Hihi, ja vem tycker inte om agility :D och korv med för den delen ;O