måndag 9 november 2009

Bilder från utställningen

Enzo bugar och tackar så mycket för alla gratis han fått av er alla :-)

Har fått massor av bilder på mailen idag från Helené (uppfödaren) som togs på utställningen igår. Här kommer en hel del av dom.

Först lite bilder på mig och Enzo



Här har vi Ella med lillmatte som jag tyvärr inte kommer ihåg vad hon heter.

Här har vi Edina och Andrea.

Edina står superfint.

Enzo håller koll på tjejerna när de busar

Här tävlar vi i syskonklassen.

Avslutar med en supergullig bild på Enzo.

Nu är det dax att titta på Ullared :-) Ha en fortsatt bra kväll

13 kommentarer:

marie och spencer sa...

Åh vilka fina bilder, speciellt den sista var helt underbar :)

Patricia & Duke sa...

Haha Dukes är inte så hel den heller längre. Han har tuggat sönder pip-grejen i ansiktet så nu knorrar den bara på magen. Vilket iförsig är rätt så positivt då han förr brukade bita hysteriskt för att han tycker om när det piper xD!

elinochenso sa...

Heheh, det är lite skönt! :)
Det är 5 stycken i samma ras. varav tre är hans syskon. Så blir spännande och se vad den femte är för utböling ;) haha.

Det blir med andra ord syskonfajt på hög nivå. ;p

Enso tackar för pussen, han tycker om att pussas! ;D Och bra att ni håller tmmar och tassar för oss.. det lär behövas ;P..

Sara sa...

Vad proffsig han ser ut, sötnosen. Vad fint han tittar på dig hela tiden. Grattis till er!

Linda & Azi sa...

Vad kul med bilder! Ser ut som ni haft de kul :)

Oj, var det tjurpenis, så Azi har haft en sån? Jag trodde de var tjurmuskel, men kanske va det en penis ;D Haha!

elinochenso sa...

Så nu tror jag att jag fått ordning på det. Hehe.

Hehe, nae blir inte lätt för den kraken att komma in i en sån snygg syskonskara. ;d Bara att hålla tummarna att det går hyfsat. Men ursch vad nervös jag är!

Marina sa...

Tittar in igen! Kul att det gått bra. Så fina bilder på söta hundar!
Ha en skön kväll. :D

elinochenso sa...

Känns skönt att höra ;)
Antar att jag var lite trött igårkväll när jag pillade.

Patricia & Duke sa...

jaa han är helt slut! Det är så krävande att stå framför kameran haha ;)!

monica sa...

vad duktig Enso är (matte oxå) det sista kortet är så fint..vi få snart höras av...kram

elinochenso sa...

Hehe, ja det avskräcker nog!
Vi har ju grind med, där vi har en annan skylt med varning för hunden. Så det ska nog inte våga sig in någon här. Men otäckt med inbrott!

Ja man får hoppas att nerverna håller sig tyglade. Vi tränar på för fyllt med att springa fint och det går bra.. Men att stå stilla är en helt annan femma... hur lyckas du ? ;)

elinochenso sa...

Hehe, ja vi tränar med på stå. Och han kan det ganska bra.. Fast inte stå till. Han blir så ivrig och ska ha godis så han bara svansar runt. Mer övning helt enkelt! Ska nog ner och ta mig en match nu. ^^

Frida och Fluffbollarna sa...

GRATTIS till BIM! :D Ibland får jag lust att satsa på utställning när jag ser alla fina rosetter... ;)