lördag 28 november 2009

Hundmöte

Det har inte blivit så mycket bloggande de sista dagarna, har varit så otroligt trött så jag har varken orkat läsa bloggar eller blogga själv. Men nu har jag tagit mig själv i kragen det är ju ändå lördag så nu fick jag lite sovmorgon och känner mig lite piggare.

Igår testade jag en ny maträtt, Tacotårta som jag hittade receptet på Kryddburken och det var otroligt gott. Fick klart godkännt av Tim oxå :-) Den har rasat lite och ser kanske inte jättegod ut, för jag kom inte ihåg att ta bild innan vi började skära i den hehe, men supergod, säger bara testa den...

Med hundarna är det superbra, klart piggare än vad jag är. Igår när vi var ute på kvällsrundan träffa vi på Floyd som vi inte har träffat på jättelänge. Han och Tyson hälsade alltid när Tyson var liten och han är världens största hund... Men igår ville inte Tyson han blir väldigt osäker när det är mörkt ute men Enzo ville busa och han skällde hela tiden, stackars Floyd stod bara och titta på galningarna.

Denna bilden är från förra sommarne när Tyson var ca 12 veckor

En lite nya bild dom är tagen i våras.  De hade precis lekt lite när jag tog denna bilden.Lite skillnad på storleken eller hur.

Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska vi köra till min mamma och pappa och äta lunch där.

Hoppas ni får en bra lördag

5 kommentarer:

monica sa...

Vill inget speciellt bara Kram till dig och hoppas du blir lite piggare av att komma till dina föräldrar.Molle mår bra...Tror han saknar dina vovvar lite..Ha en bra lördag :-)modulboa

Patricia & Duke sa...

oj vilken stor hund :D!
Tack så mycket!
Ja det var verkligen jätte skoj enligt Duke, enkelt och billigt för mig också haha ;).
Skall spåra lite längre nästa gång så han blir trött.

Stella o Doris matte Lotta sa...

Det receptet ska vi prova, lät väldigt gott!!

Det var då ingen liten hund, tur att han snäll...

Hoppas att det är ok att jag länkar till er, blir så mycket lättare att hitta hit då?!

Kramar

marie och spencer sa...

haha vad gulligt^^ sista bilden var fin, en stor kompis!

MIchelle sa...

De såg gott ut.