måndag 16 november 2009

Hemma hos Molle

Har jobbat hela helgen så det har inte blivit något bloggande och jag har inte orkat läsa några bloggar heller så nu har jag en del att göra.

Igår när jag kom hem från jobb tog jag hundarna och stack ner till Monica och Molle, hon ville ha lite hjälp med sin blogg. Medans vi satt och snackade bort lite tid så busade vovvarna för fullt.

Molle sprang in och gömde sig i kattmöblen

Enzo tyckte han skulle komma ut igen och busa vidare


Alla 3 skulle sitta i soffan hos Monica

De kunde ta det lugnt oxå

Fina Molle med samma läskiga ögon som Enzo brukar ha

Tackar Monica för en trevlig pratstund och vi fick fixat med bloggen oxå :-)

Ha en bra kväll

6 kommentarer:

Elin sa...

Hehe, ja det var roligt!
Ja träning är iof alltid bra, fast det var ingen brist på det den här gången utan det gick bra i ringen. Bara Ensos bakdel som behöver växa till sig lite till nästa gång. Hehe!

Patricia & Duke sa...

Jag gillar verkligen inte regn, förrutom när det behövs. Men bullarna hjälper lite iallafall ^^,!

Tessan sa...

Ja jösses ibland orkar man inte och hinner inte varken blogga eller kolla in alla bloggar man läser!

Kollade på trötte Tyson...såååå jäkla söt!
Kramis från oss! Och du gå in och rösta på fotobidragen;)

Patricia & Duke sa...

Japp himla tur, annars hade jag varit väldigt grinig idag ^^,!

Elin sa...

oj, det var en slant du! höll på att få dra ut tänder på Julius också, men dagen innan så lossnar ena tanden så jag avbokade, så lossnade sne andra tanden efter några dagar med =) *tur*

Gizmo & Leeloo sa...

haha ja de blir helt toookiga:D