måndag 2 november 2009

Dragkamp

Blåst och regn har det varit hela dagen, inte så inspirerande att göra något utomhus. Då är det skönt att vovvarna har varandra och kan busa lite inomhus. Idag har de valt att ha dragkamp om Tysons mjukisdjur. Det är en av de första mjukisdjuren jag köpte till Tyson och han har tömt den på stoppning som han alltid gör med sina mjukisar :-) Men den går otroligt bra att använda till dragkamp...



Sen blev Enzo lite trött och Tyson fick ha sin mjukis ifred.


Igår satt vi i soffan och tränade Enzo på vacker tass, då skulle Tyson oxå vara med och visa att han minsann kan det utmärkt, både vacker tass och high five :-) Så han satte sig framför Enzo så att vi inte kunde fortsätta. Fast fotona blev rätt bra...


Idag får man inte missa dokusåpan Ullared på kanal 5. Ha en bra kväll

14 kommentarer:

Elin sa...

hihi, kollar också på den dokusåpan just nu! :)

Du får berätta sen hur det gick då på dem utställningarna. Man måste ju börja någonstans =)

Patricia & Duke sa...

Haha yepp, han är en riktigt proffsbloggare nu :D!

elinochenso sa...

Hehe, ja det var mysigt! ;d Vi får se vart utställningsplanerna för oss, nu är det ju bara två veckor kvar till hans debut.. pirrigt!

Sara sa...

Haha, vilka härliga! Fint att Enzo har en sån duktig förebild till hands ;).
Kanske är lösningen att skaffa en förståndig storebror till Texas...

marie och spencer sa...

Åh den sista bilden är jättefin! :)

Sara sa...

gus vad fina hundar, älskar hundar!

Michelle sa...

Så söta dom e! Kolade också på 'Ullared' haha.

Tessan sa...

Men så söta dom blev på bilderna!! Men visst är dom lite knäppa våra vovvar, -ska minsann visa att det där kan väl jag;)Dokusåpa om Ullared? har jag missat att ngt sådant skulle visas....

Må så gott
kramis!

Stella sa...

Precis så är det här med, när jag ska lära Doris något nytt så är Stella genast där, JAG KAN; JAG KAN, ja de är för roliga...

Patricia & Duke sa...

Tack så mycket :D!
Jepp han blir nog rätt stor.. xD! O jag som tänkt mig en tibetansk spaniel eller papillon ^^,!

linaa sa...

Söta dina vovvar är<3

Anna sa...

Sista bilden var ju för go! Underbara blickar :D

Linda & Azi sa...

Vad gulligt med dragkamp lek! :)

Matilda och Ebba sa...

Hihi vad roligt att de har dragkamp tillsammans! :-)