onsdag 4 november 2009

Kvällspromenad

Igår kväll så tog jag och vovvarna en promenad och så tänkte jag ta lite fina bilder i mörkret. Ja det gick väl si och så med det. För inte kan de väl stå still så man kan få med bägge på samma bild, nejdå man ska springa rundor och lukta på allt möjligt  :-)





Ja inte har jag någon superkamerar och vinklen är inte den bästa men det är mina små sötnosar. Alltid kul att ha hundarna som skänker så mycket glädje varje dag...

Idag skulle jag varit ledig men är tvungen att jobba extra och kvällstiden av alla tider. Det har hänt en del tråkigheter på mitt jobb så det blir ett möte efter jobb om detta, så det blir en sen kväll.

Hoppas ni får en bra dag

12 kommentarer:

Patricia & Duke sa...

Han va rätt lik i vikt när vi hämtade honom dock ^^,! Det blev som husse tänkt sig iallafall, men jag tycker ju lika mycket om Duke för det såklart :D!
Men nästa gång blir det väl lite mer som jag tänkt mig hoppas jag!

Hunden Liza sa...

Hmm, stå stilla när man är hund och ska bli fotograferad, det går väl ändå inte? Vet inte hur många gånger man har sett en "jättesöt" bild framför sig, så upp med kameran, klick, och så får man se vad man har tagit bild på, jo ett hundarsle för då kan man inte vara stilla inte. *Skrattar*

elinochenso sa...

Och jag som tycker att det kan vara svårt att få med en vovve ibland på kort.. Hehe.

Jadu, han ska växa ganska mycket till. Han väger 13 kilo nu, hans pappa väger 30 kilo.. Så om man ska gå på vikten så är det endel. Storlek med, fast har inte mätt Enso så vet inte hur hög han är.. Men han ska väll sluta någonstans runt 58 i mankhöjd.. Så en bit kvar tills han blir stor är det allt, hehe!

Din Enzo då? han blir inte så mkt större eller ? :)

romina sa...

jättesöta hundar :) haru haft en bra dag? /r

Elin sa...

hah, ja det är lite roligt namn faktiskt :)

Vart e reflexerna på promenaden ;) ?? hihi

Moa sa...

Åh, vilka söta vovvar=)

elinochenso sa...

Hehe, ja jäkla blogg. Fast den brukar inte krångla! :/ menmen..

Snart fullvuxen då kanske, svårt det där med mätning tycker jag. Collie's gräns ligger ju mellan 56-61 för hanar, så ganska brett.. Men hans pappa är väldigt stor.. Hans mamma väldigt liten.. Så får se vart det slutar. ;P hehe.

MIchelle sa...

Ja de kan va svårt att fånga de små liven på bild :D De gör som dom vill så man måste va snabb :D

Malin sa...

Vilka sötnosar ^^

romina sa...

SV: dom är en blandras mellan amerikansk cockerspaniel och papillon :)

Elin sa...

haha, inte lätt :) *skratt*
Hoppas ni får en bra fredagkväll

Patricia & Duke sa...

Tackar!

Jaa det hade nog sätt ganska kul ut! Men vem vet, han kanske är som en liten hamster o lyckas pressa sig in, frågan är bara om vikten godkänns på flygplatsen ;)?