onsdag 25 november 2009

Lille Tyson

Idag är jag ledig och tyvärr vill inte solen vara med mig :-( . Jag blir så trött av allt regnande, det hade varit bättre om det kom lite snö så det blev lite ljusare och så hade hundarna älskat att busa i snön :-) Så för att pigga upp dagen lite för mig själv och förhoppningsvis även för någon av er tänkte jag lägga upp lite bilder på Tyson när han var liten. Han var sååååå liten dagen när vi hämtade honom och idag har han växt och blivit lite för stor, väger nästan 4 kg hihi. Bilderna är tagna under juli månad förra året. Vi hämtade honom 8/7-2008.
Så håll till goda av godingen...









Visst var han söt den lille krabaten. Han är såklart fortfarande söt men inte lika liten :-)

Ha en bra dag

12 kommentarer:

Sara sa...

Åh, vilken liten underbaring! Han ser ut som Texas när han ligger på rygg. Typiskt småhundar?

Yes, jag och Texas tränade stenhårt. Det var därför det var glest på bloggen där ett tag ;)

Anneli + vavvorna sa...

Jättefina bilder på Tyson när han var liten valp. Tänk att fast de är så små från början så kan de växa upp och bli riktigt stora.

Romeo tackar så mycket för hälsningen. Han mår ganska bra idag. Lite öm i rumpan är han fortfarande.

Patricia & Duke sa...

ååh så liten o sööt :D!

Jadu, husse gissade på 28 - 30 kg, själv har jag ingen aning :D!
Jag som egentligen ville ha en hund på max 10 kg haha ;)!

Linda & Azi sa...

Åh vad så liten! :) Katten såg ut tycka han är en konstig figur :)

ElinoEnso sa...

Hehe, ja det får man hoppas, men lika bra att vara förberedd, får väll hoppas att det räcker. Brukar ju vara så att om man tar med sig paraply så regnar det inte, annars gör det det om man glömmer. Så får hoppas lappen har lite samma effekt!

Så söt lillalilla Tyson! :)

Marina sa...

Åh, så söt! Valpar är söta oavsett ras, det är kul mad dem men jobbigt!
Läskigt att katten är stor som en tiger ..
Ha en bra kväll ;D

monica sa...

Håller med dig,bättre med snö så det blir ljusare. Kortet på Tyson i gröngräset är han ju ljuvlig..:)

marie och spencer sa...

Åååh gulligulll! han är så coolt mönster tycker jag :)

Lotta sa...

Visst är de söta när de är så små...
Valptiden är både rolig och jobbig...
Men de små krabaterna blir fort förlåtna när de hittat på bus...
MVH Lotta

Sara sa...

Helt rätt! Ungdomar går ju jämt på stan med sina nallar nuförtiden ;)

Daniel sa...

Sötare hund får man leta efter!!

F & Kristall sa...

Åh men gud vilken liten filur, så himla söt !