tisdag 29 december 2009

Jobb och åter jobb

Det blir inte så mycket uppdateringar här i bloggen, har jobbat hela helgen och ska jobba ända till fredag. Det blir mycket övertid, jobbigt. Idag har vi även inventering, det tråkigaste som finns :-( så man vet inte när man får gå hem idag.

Vovvarna har det bra för Tim är ju ledig från skolan, så de har sällskap hela dagen.

Visst längtar man till sommaren när det är så här trist väder ute. Bara kunna ligga i gräset och slappa :-)

Nu ska jag köra till jobb.
Hoppas ni får en bra dag. Kram på er alla

6 kommentarer:

Lotta sa...

Sol och värme hade man velat ha nu...
Gräset ser så härligt grönt ut att man längtar...
specielt nu när smhi visar ner mot -20 grader här natten till nyårsafton...
Brrr säger jag...
Ha en bra dag på jobbet, själv ska jag snart knata hem och isäng...
Kramiz

Patricia & Elwiz sa...

haha jaa o trots den mjuka pläden ligger han hellre på den stenhårda tröskeln!

monica sa...

Tänker på dig när du är på jobbet och jag är ute med Molle i snön,ni skulle ju vara med oss ute och busa. Men snön kanske är kvar till helgen...kram

Linda & Azi sa...

Stackars dig som måste jobba :( Så tidigt du åker till jobbet, kl 6, vad jobbar du med? :p

Ja, sådana mjukdjur piper, men äsch, azi hör inget haha

Rökta benet ligger inte därframme hela tiden, azi skulle äta upp allt på en gång, så jag ger henne då och då bara :p

Sara sa...

Duktig du är!
Längtar också till min första sommar med hund. Måste vara underbart!

Stella o Doris med matte Lotta sa...

Hmmmm, inget kul att jobba så mycket, här har vi förslappats totalt av ledigheten, inte bra det heller...

Önskar er Ett Gott Nytt År