tisdag 22 december 2009

Snö snö snö

Det har börjat snöa igen och nu riktigt ordentligt. Var lite läskigt att köra hem från jobb och det gick inte snabbt men det är ju bättre att ta det lugnt och komma hem utan att det händer några olyckor. Hoppas bara att de hinner fixa vägarna tills man ska till jobb imorgon. Tog dessa två bilderna efter jag hade parkerat bilen.



Ska jobba imorgon sen är jag ledig på julafton och juldagen, sen blir det att jobba hela helgen. Idag har jag packat in alla julklappar och jag har köpt all julmat så nu ska jag bara fixa julklapparna till hundarna sen är jag redo att fira jul :-)

Ta det lugnt i snön och ha en bra kväll

7 kommentarer:

Sara sa...

Jodå, visst finns det hopp även för en sån som Texas. Det trodde jag aldrig... ;)

Känns faktiskt som att det bara kan gå upp nu, så vi satsar stenhårt på stora framgångar under 2010 :P

Härligt att ni fått mer snö. Verkar som att de allra flesta här får en vit jul. Underbart!!

Sara sa...

Nej, blir man för gammal för sån humor vet jag knappt om livet är värt att leva ;)

Numer säger vi det så ofta vi bara kan och jag skrattar varje gång! Det är tur att man är lättroad...

Linda & Azi sa...

Vad söta bilder :)
Här snöade också inatt, men nu är 0 grader, är så livrädd att snön ska försvinna :(:(

monica sa...

Vi var ute igår kväll när det snöade... Jag tror jag har en kanin för han bara hoppade och skuttade men kul var det. Jag tror Sessan är ok nu men har lite koll för jag tycker hon dricker väldigt mycket eller är det jag som letar fel...Tro det eller ej jag och min dotter ska åka till Ullared nu... kram

michelle sa...

god jul till dig o vovvarna :)

Marina sa...

Ha en riktigt härlig God Jul!

Stella o Doris med matte Lotta sa...

Vi önskar er en riktigt God Jul!!

Kramar