onsdag 9 december 2009

Tystnad

Här har det varit väldigt tyst den senaste veckan... Har jobbat hela helgen och varit så fruktansvärt trött att jag inte orkat blogga. Sen har ju vädret varit dåligt igen vilket inte gör att man känner sig piggare. Idag är jag äntligen ledig och får vara hemma hos mina vovvar. Killen som tapetserar håller på för fullt i hallen som blir klar idag eller imorgon, tur har varit lite jobbigt med denna röran, alla möbler står i fel rum. Mitt golv i sovrummet blev jag inte nöjd med, ser ut som dom lagt två olika sorters matta där. Har ringt och klagat med än så länge har inget hänt och jag har inte hört något från dom. Så jag vet vad jag ska jag idag, försöka få tag på dessa gubbar annars får jag väl ringa hyresvärden och klaga där...

Vovvarna mår bra och sköter sig jättebra fast de och jag sitter instängda i köket och killen håller på i hallen. De säger inte ett ljud och ligger fint och vilar och tuggar på ben.


Här sitter Gizmo på kökstolen vid vårt röriga köksbord.

Hoppas ni alla får en riktigt bra onsdag

11 kommentarer:

Linda & Azi sa...

klart man blr tyst ibland, det är ej tvång att uppdatera :)

vart brukar dina hundar vara när du jobbar? ensam hemma?

Charlotte sa...

Vad kul att få lite snyggt hemma. Hoppas tapetseringen blir mer lyckat än golvet :-) Tråkigt när det blir så.

Önskar dig en fortsatt trevlig onsdag.

Patricia & Duke sa...

Det hoppas jag med, hade varit roligt o se om någon släkting lever idag :)!

Elin sa...

Armen är lite bättre, tack och lov! :) Grejen är ju att Enso kan ju gå nästan enda upp och sedan vända och gå ner, så ner kan han gå (går även ner i andra trappor.) Men här hemma är det som om det är något psykiskt stopp för honom att ta steget från golvet här uppe ner till trappsteget. Suck. Hehe.

Men nu har han smitit upp så får försöka öva lite till. Haha. Någon gång kommer han väll över spärren! :)

monica sa...

Hoppas att det löser sig med golvet. Elvis är en riktig virvelvind.Molle tyckte det var kul. När vi fikade smög Molle till Leos stol(Leo är 1år). Rena julafton kakor,kakor och tårta ramlade ner på golvet.kram

marie och spencer sa...

Vad synd att du inte blev nöjd med golvet :(
men skönt att det går bra med hundarna, så dom inte är oroliga över att det är okänt folk som hänger där hemma!

michelle sa...

Usch inte kul när det är rörigt. Hoppas de blir fint!

Marie sa...

Sugen på DISNEY-tävling??? Ta chansen och vinn Santa Buddies - Disneys senaste familjefilm.

Tävla här: http://hundblogga.blogspot.com/

Hälsningar Marie

Anneli+vavvorna sa...

svar: Romeo tackar så mycket för gratulationen.

Trevlig helg!

ElinoEnso sa...

Hehhe ja, skönt faktiskt!

marina sa...

Hoppas att de fixar golvet och att allt blir fint när det är klart!
Jobbar hela helgen nu, så jag vet att man inte orkar uppdatera så ofta då.
Ha det bra. :D