fredag 25 december 2009

REGN

Vaknar upp efter en lugn och mysig julafton och vad ser jag, jo regn och åter regn. Nu är nästan all snö borta och ute är det grått och trist, det är så mörkt att jag var tvungen att kolla klockan, trodde jag hade vaknat mitt i natten :-)

Igår var det som sagt bara jag och Tim och alla djuren, glömde att gratulera Bella hon fyllde ju år igår. Vi käkade gott och satt och tittade på alla julfilmer som dom visade på tv, vilka var en hel del. Vovvarna tyckte att väntan var lite lång för att få julklappar.

Enzo verkar tänka, är det samma i din som i min??

Bäst att kolla!!

Jo det var samma. :-)


Äntligen fick jag upp den, mums vad gott



De låg länge och gnagde på benen innan de tog en liten pause. Sen satte de igång och gnaga igen :-)

Så här trött är man dagen efter julafton

Idag ska vi fara iväg till mina föräldrar och käka lite mer julmat. Innan det ska vi inom en kompis till mig som oxå bor i de trakterna och hälsa på henne, barnen och hundarna.

Hoppas ni får en fortsatt bra jul

11 kommentarer:

Elin sa...

God fortsättningen! :)

Ville sa...

Hej
Vad kul att du tittade in hos mig. Jag är en Finsk Lapphund som heter Ville som älskar livet. Hoppas du får en fortsatt god Jul och Ett Gott Nytt.

Hej så länge....vi hörs igen hoppas jag ;)

Heléne sa...

Ser ut som riktigt smarriga julklappar. God fortsättning.

marie och spencer sa...

Oj regn? tråkigt :/ hoppas det inte är för halt på vägarna! trevlig fortsättning!

Patricia & Elwiz sa...

Ja Elwiz har hjälpt mig väldigt mycket! Han får mig att skratta när man känner sig som mest nere och han vill gärna ligga o gosas :).

Vilka smaskiga julklappar! O vad STOR Enzo har blivit :D! En riktig snygging!
Tyson är också en snygging såklart ;)!

Kicki sa...

Visst är det trist med regn, men det positiva är i varje fall att vi fått en vit jul i år, och det var längesedan sist! Vill minnas att det var runt 2003 eller nåt...*L*

Mina kärlekar fick också ben i julklapp som de uppskattade högt.

Ha det så gott och god fortsättning till dig och dina djur. Kram / K

michelle sa...

haha va gulligt de där gillade dom va :)

Anneli + vavvorna sa...

Tack, nej det är inte kul med förkylningar. Hoppas att det snart går över.

De där benen gillade verkligen dina hundar. Mina fick också var sitt ben, men av en lite mindre modell.

God fortsättning!

Torsten sa...

Oj, regnar det??? Jag körde snödans igår, hoppas det hjälper...Här har vi jättemycket snöööö!!!
Hoppas ni har en skön julhelg!

monica sa...

God fortsättning här i detta "julväder" REGN.....kram från Monica och Molle....

Marina sa...

Visst ska vovvarna få julklappar! Det är rätt, de verkar överlyckliga,
Ha en bra kväll.