lördag 10 oktober 2009

2 tunga pojkar

Åkte iväg till Grizzly för att köpa ett nytt koppel till Enzo. Passade på att väga bägge vovvarna. Enzo vägde hela 7 kg och Tyson 3,9 kg. Sist jag vägde dom var den 16/8 då vägde Enzo 4,9 kg och Tyson vägde lika mycket som idag.
Köpte nytt koppel till Enzo, samma som Tyson har. Ett tunt läderkoppel

Tim hittade ett snyggt halsband med guldnitar i läder som vi oxå köpte till Enzo.

En liten bild på Enzo när han ligger och sover i köket  :-)

Ha en bra kväll

12 kommentarer:

Sara sa...

Åh, vilket perfekt koppel. De flesta läderkoppel känns för tunga och grova.
Roligt att Enzo kör på samma sovstil som min Texas. :)

marie och spencer sa...

Oh, vilket fint halsband :)

Sara sa...

Han är en blandning mellan Chihuahua och Jack Russel, men ser inte riktigt ut som någon av dem. :)
Ja, om Tyson klarar av kopplet så ska väl min plutt fixa det också. Kanske dags att ta en tur till... Haninge, var det?
Åh, vilken tuffing han är! Texas är också sugen på nitar, men det får nog vänta. Det gäller att hitta något tillräckligt litet också.
Ha en skön kväll, ni också!

Trican sa...

Tack! Dagen har varit toppen här, det tror jag Tila tycker också, men hon är sjukt trött och grinig nu;) hihi.
Hoppas eran dag också har varit bra?!

Anneli + vavvorna sa...

Snyggt halsband.

svar: tack, ja Summer pysslar faktiskt om Romeo fortfarande, fast han snart är 2 år. Hon kommer nog att göra så hela tiden. Passa på honom så att inget händer.

Trevlig helg!

Elin sa...

haha,jaa Romeo sover överallt.. men jag gillar ju enzo´s sovställning! :)

sara sa...

Hehe, ja o jag som va såå rädd. jag hann inte ens uppfatta egentligen "vad som hände"! Killen va dock på jobbet, så jag fick ringa ambulansen själv. :P

Vackra bilder. :)

Sara sa...

ja det är sjukt fint, de stod mellan Nova och felicia. ;)

Charlotte sa...

Vilket fint halsband :-) Fick köpa en ny sele till Dante eftersom han bet sönder sitt när han och Lennart fick vänta en liten stund i bilen själva. De är allt små busar ibland. Bara hornen i pannan som fattas :-)

Önskar dig en fortsatt trevlig söndag.

monica sa...

Snyggt halsband.Molle har likadant.Det är slitstarkt. Molle har ju haft sitt i 2år nu..

Trican sa...

Fast tröjan är inte för liten just nu, men eftersom hennes päls är så fluffig så blir kroppen väldigt smal när tröjan åker på;)..

De har samma sovstil iallafall:P

Anonym sa...

Vägde du inte dig själv? :-)