måndag 19 oktober 2009

Nummerlapp

Idag har nummerlappen till söndagens utställning kommit. Vi ska ställa som nummer 66 i ring 5, så vi behöver inte gå upp så tidigt :-) Där kommer inte att vara några andra Mittelspitzar än Enzo så han har inte så stort motstånd i sin ras.

Mina söta vovvar hittade en tjurmuskel i vardagsrummet och nu ligger dom och turas om att tugga på det...




Tim gjorde en kopp kaffe-drink som han tyckte jag skulle visa på bloggen, så här kommer den :-) Det är kaffe sen klicka han i vispad grädde och strödde kanel över...

Ha en bra kväll...

13 kommentarer:

Sara sa...

Jadu, det blir nog karl av min lilla hund ändå ;). Mamman var väldigt liten för att vara Jack Russel och pappan var en liten Chihuahua så det var väl det hon baserade sin gissning på. Minns du vad Tyson vägde i Texas ålder? Vore kul att jämföra! :)

Charlotte sa...

Kaffe drinken ser god ut :-)

Hoppas det går bra på utställningen. Håller tummarna.

Tack så mycket! Var så trött på min gamla :-)

Sara sa...

Men hjälp! Det betyder ju att Texas kan bli typ 6-7 kg! Vi tänker också kastrera honom vid 6 månaders ålder, men får väl se upp med mathållningen då. Som det är nu känner jag dock att han gärna skulle få bli lite fet och lat ;).

Anneli + vavvorna sa...

Då hoppas jag att det går bra på utställningen.

svar: tack, ja Romeo är ett litet charmtroll.

Elin sa...

Heheh, nae rena rama björnen! Kompisar är alltid bra, men hoppas jag hittar en i samma storlek snart :) så länge han är valp iaf! Man såg ju hur kul han hade med syrran igår!

DEt var roligt att åka dit, det blir liksom att man saknar det/dem när man var där så ofta förut. Men förhoppningsvis ska jag även dit på höstlovet! :)


Spännande med utställningen! Lycka till, Enso och jag håller tummar & tassar!

Gizmo & Leeloo sa...

Naaw vilka sötnosar:D

Linda & Azi sa...

Vad kul :) Inoff eller off utställning? :) Ta bilder där, så man får se er i ringen, hihi.

Elin sa...

föresten får Tim gäärna skicka över den där kaffe drinken! ;p

Elin sa...

Va roligt att nummerlappen har kommit, vart ska du ställa någonstans??? :) *nyfiken*

Tessan sa...

Mums det där kaffet se gott ut!
Hoppas det går bra på utställningen,håller tummar och tår;) Sen väntar jag på att få en bild till fototävlingen!!

Kramis!

Edith sa...

vad söta ni är!!! Kram frân collieflickan Edith i Paris

Sara sa...

En liten utmaning till er på bloggen, om du har lust :)

(Är förresten fortfarande lite nervös över en viss liten herres storlek. Inbillar mig att han blir som en lite labrador eller något!)

Michelle sa...

Mm den där drinken såg smarrig ut :D Ska nog försöka mig på något liknande nu till frukost hihi. Ska försöka hinna med utmaningen också :) Ha det fint!