fredag 2 oktober 2009

Trött

Ojojoj vad trött jag är idag. Har haft fullt upp dom sista dagarna så det har inte blivit så mycket bloggande.

Vi fick våra möbler levererade från Ikea i onsdags och då hade vi även inventering på jobb, så man hade att göra den dagen. Vovvarna fick vara hos en snäll granne och hade busat och myst hela kvällen. Tyson och Enzo hade även passat på att kissa in hennes lägenhet inte bare en och två gånger utan 3 och Enzo passa på att bajsa oxå, pinsamma hundar man har... Men grannen tyckte det hade varit roligt och så gav jag henne en blomma som kompensation för kisset/bajset :-)


Igår var det så upp kl 5 som vanligt och efter jobb tog jag, Enzo, Tyson, grannen Monica och Molle en långrunda i höstsolen. Var skönt att bara gå och snacka och hundarna fick lukta och busa lite. Sen var det dax för utvecklingsamtal på Tims skola.

Senare satte vi ihop möblerna från Ikea så nu känns mitt sovrum som nytt och Tims rum blev jättebra. Väntar vi bara på att få tapetserat oxå så blir lägenheten som ny.


Har varken haft tid eller ork att lägga in de nya bilderna i datorn så idag får ni stå ut med lite gamla godingar :-)

Ha en underbar fredag!!

3 kommentarer:

ElinochEnso sa...

Åh, vad roligt med nya möbler.. :)
Det är så rolig med förändringar ibland!

Ha en underbar helg!

Kram

Charlotte sa...

Visst är det härligt med nya möbler :-) Vi ska införskaffa oss lite nytt här hemma med. Men tänkte vänta till våren. Önskar dig en fortsatt trevlig helg.

Anneli sa...

svar: tack för din snälla kommentar på min blogg.

Ha en trevlig helg!