onsdag 28 oktober 2009

Stor och liten del 2

Idag har jag min lediga dag så hundarna har sovit inne hos mig inatt. I vanliga fall sover de hos Tim när jag börjar tidigt. Först låg de på golvet i sina bäddar och som vanligt bytte de så att Enzo låg i den lille och Tyson låg på den stora kudden :-)


Sen hoppa dom upp till mig i sängen, ja kanske inte Tyson han fick jag hjälpa upp...

Hittade Bella på ett väldigt konstig ställe, undrar om hon tror att ingen ser henne. Kolla in hur hon har ena tassen över det andra benet.

Ha en bra dag

5 kommentarer:

Patricia & Duke sa...

Näe det var inte roligt, speciellt inte eftersom ingen först förstod varför heller!
Hoppas att ni också får en bra dag!

/Duke

Sara sa...

De är så söta i sina misspassade bäddar!

Ja, det var en väldigt glad överraskning att barnen var så duktiga. Där ser man också vad mycket skillnad en ansvarfull vuxen kan göra.
Annars har jag också som avsikt att endast låta de som hälsar på mina och Texas villkor att göra så. En liten hund blir ju lätt föremål för barns intresse, som du säkert märker med dina små söta, så det gäller väl att ha bestämt sig för hur man ska ställa sig till det.
Jag tycker i alla fall att det skulle kännas jättekul om Texas blev barnkär och därför är de första mötena desto viktigare.
Måste vara jobbigt med en grannflicka som inte fattar.

Ja, mamma är tokig i sitt lilla barnbarn och det är så kul! Idag ska hon vara barnvakt för första gången också ;).

Ha en härlig fortsatt dag!
Kram

Anneli sa...

svar: ja, det där med att ett hundår skulle vara 7 människoår har jag också hört, men de kanske har kommit på ett annat sätt att räkna nu förtiden.

ElinochEnso sa...

Skulle med vilja gömma mig bakom ett skynke ibland, Trevligt att ligga och spana på alla andra, men tro att man inte syns själv, Hehe.

Ha en bra dag!

Linda & Azi sa...

Hur många katter och hundar har du? Verkar som flera stycken? Eller har mina ögon virrat sig helt? :)