måndag 26 oktober 2009

Lördagen

Enzo tackar och buggar för alla Grattis-kommentarer och ger alla vars en blöt puss.

I lördags var mina föräldrar här och vi käkade middag och satt och snacka och hade allmänt trevligt. Tog lite bilder på gamlingen Fia som är hela 15 år gammal. Tim fick ta första rundan med dom, lite motvilligt :-)

Nästa runda tog jag, ville ha lite närbilder på alla 3. Det var lättare sagt än gjort att få med dom på samma bild. De ville alla åt olika håll. Och de villa absolut inte titta på mig för allt luktade så gott.


Tog lite sovbilder i lördagskväll.


När Enzo blir varm hoppar han ner och lägger sig på golvet en stund, fast här tyckte han nog det var lite kallt om rumpan. Ännu en av Tysons små bäddar som Enzo inte riktigt får plats i.

Nu ska jag sätta mig i soffan och slappa, kanske finns det något bra på tv idag.
Ha en bra kväll

1 kommentar:

elinochenso sa...

Jag körde på ett gammalt köksbord som vi har ;p.. Drog fram det och det passade honom kalas! hehe. Det var mycket lättare.. att jag inte tänkt på det tidigare.