fredag 23 oktober 2009

Stor och liten

Mina hundar är för roliga ibland. Enzo som är rätt stor numera ligger i den lilla bädden som är köpt till Tyson och Tyson ligger i den stora stora bädden. :-)

Tyson får ha en massa leksaker och ben för att inte bädden ska kännas för stor.

Tyson tycker det börjar bli kallt på golvet och väljer därför att sitta i bädden med rumpan

Inte bara hundarna är lustiga här... Bella ska vara med överallt. Har precis varit ute med hundarna och skulle ta av kopplet på dom, då kom hon och satte sig i mellan dom.

Sitter och slappar framför tv och sitter och surfar på datorn lite. Ska kolla in alla bloggar jag inte har hunnit läsa på någon dag, har varit så trött när jag kommit hem från jobb. Men nu är det äntligen helg så nu måste jag ju vara lite pigg... Ser framemot Idol senare i kväll.

Hoppas ni får en bra fredagskväll

12 kommentarer:

Elin sa...

Enzo ser ut som en räv på den första bilden =) söt!
ja vem vet,tovorna kanske dyker upp snart ;)

Elin sa...

Ja, det är min illa Julius <3

Ja, man får inte ge sig, en kroksvans kan inte kommer efter 5månader på en hund..jag är ju inte "puckad" därför gav jag mig inte =)

Patricia & Duke sa...

haha precis, en kotte räcker och han har skitkul i nästan en halvtimme ;)!

Stella o Doris sa...

Ja dessa hundar, aldrig blirman klok på dem, men huvudsaken är ju att de har mysigt och är nöjda :-)

Ha en go helg!

monica sa...

Enso gillar verkligen när det är trångt.Tyson är mån om sina saker ... Lycka till i morgon!!! Ha en bra dag...

ElinochEnso sa...

Hundarna har ju en tendens att hitta sina stllen själva och inte vilja ligga där det är tänkt! hehe.

Hoppas du får en trevlig helg!

Sara - Mamma till Nova sa...

Söta bilder. :D
Haft en bra dag?

Sara - mamma till Nova sa...

Heh, jag håller tummarna för dig.. :D Hör av dig när du kommit hem, så man får veta hur de gått. :D
Ja hon är verkligen jättesnäll. Och goo. :D

Charlotte sa...

Det är ett fenomen det där med hundarna :-) Störst tar minst och minst tar störst ha...ha...ha... Hoppas helgen varit god.

Önskar dig en fortsatt trevlig söndag.

Gizmo & Leeloo sa...

haha Gizmo är likadan, han vill ligga trångt och Leeloo vill ha massa space!:D

Elin sa...

haha, nej jag har inte gjort av med hela lönen än *skratt* Även fast det är massvis med saker man vill ha :) *hihi*

Linda & Azi sa...

Haha va gulliga tokar u har ;) Enzo ser ut som en räv! ;D