tisdag 20 oktober 2009

En liten utmaning

Vi har blivit utmanade av gullige Texas och Sara

Kopiera detta till din blogg,
Utmana 5 personer och berätta det för dem, samt personen som utmanat dig.
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!
Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn
som svar (förutom på fråga 1).

Ok då sätter vi igång...

1. Vad heter du: Carina

2. Ett ord på fyra bokstäver: Chef

3. Flicknamn: Carolina

4. Pojknamn: Charlie

5. Yrke: Civilekonom

6. Färg: Cappuccino

7. Klädesplagg: Cardigan

8. Mat: Chili

9. Sak i badrummet: Conditioner

10. Plats/stad: Chicago

11. En orsak att vara sen: Chock

12. Något man skriker: Cya!!

13. Film: City slickers

14. Något man dricker: Coca-cola

15. Band: Coldplay

16. Djur: Chinchilla

17. Gatunamn: Centrumvägen

18. Bil: Chevrolet

19. Sång: Can you feel the love tonight av Elton John

Puh det var inte lätt att få ihop...

Jag skickar utmaningen vidare till Molle och SessanDazzlingflash, Charlotte, mina hundar och jag och Michelle. Hoppas ni antar utmaningen.

Ha en bra kväll...

4 kommentarer:

Elin sa...

ja, man undrar det..hatar mediciner men tyvärr måste jag ta det för astman och smärtorna..men gillar inte fylla kroppen med sånt,sen äre dyrt med :/

Sara sa...

Haha, bäst hitills! Väldigt kreativt, tycker jag :).

Jo, tålamod och lugn är något jag generellt kan ha svårt för. Tur då att jag har min klippa till sambo som liksom föddes med de karaktärsdragen. Och vad gör man inte för sin lilla snutt...

Charlotte sa...

Ska ta utmaningen lite senare. Har en del att göra nu på förmiddagen. Alltid kul med utmaningar :-) Får se hur jag klarar denna.

Charlotte sa...

Typiskt :-) Såg att jag redan antagit denna utmaningen en gång. Jag fick en annan utmaning till min blogg som jag skickar vidare till dig.