onsdag 6 januari 2010

Ännu mer snö...

Igår snöade det så gott som hela dagen och när jag skulle köra hem var vägarna allt annat än fina. På motorvägen rekommenderade dom 80km/h och folk höll det, otroligt. Ja de körde nog ännu saktare, ja det är ju bättre att ta det lugnt och komma fram än att åka av vägen.
Gick ut på en härlig snöpromenad. Enzo älskar att stoppa ner nosen i snön.

Rätt djupt för lille Tyson men han kämpar på :-)

Något gott i snön var där nog för han trycker oxå ner nosen...


Bilarna är på väg att försvinna, tur att man har garage :-)

Imorse började dom skotta snö väldigt tidigt, orkade inte titta vad klockan var. Men det har snöat hela natten oxå. Där fick jag för jag önskade mig mer snö i julas hehe eller så har Torsten dansat snödansen igen

Gizmo låg och lurpassade på vovvarna i morse. Hon hittar alltid något nytt bra ställa hehe

En bild tagen från luftgången utanför vår lägenhet.

Gott om snö på buskarna

Enzo kommer som ett skott på inkallningen. Han bara älskar att springa och busa i snön.

Har en ledig dag idag och ska bara ta det lugnt. Vakna igår med värk i rygg och nacke som inte blev bättre igår när jag jobbade och natten har inte varit rolig. Så nu ska jag kurera mig idag så jag förhoppningsvis slipper värken på jobb imorgon.

Jag hoppas ni får en bra dag

15 kommentarer:

Elin sa...

Du får krya på dig gällande din värk, inte kul sånt där :(

Mycket snö ni hade fått, killarna ser ut att stormtrivas i snömassorna :) Ser ju så härligt ut!

monica sa...

Fina kort!! Enso och Tyson gillar springa i lössnö precis som Molle. Hoppas att din värk är borta till i morgon när du ska arbeta..Kram

Linda & Azi sa...

Vad duktig Enzo är på inkallningen! :) Söta bilder!

Nejdå, det är sällan att vi sover till 14.00, haha.

marina sa...

Hoppas värken försvinner snabbt, det är aldrig läge för att ha ont!
Det är mycket snö för den minsta vovven.. Härliga bilder.
Krya på dig!

Gizmo & Leeloo sa...

Ja det blir tufft till slut!:( Men vi tycker att det är super roligt att ni hänger med till det nya!:)

Torsten sa...

Tjohooo, vilken massa snööö ni fått!!! Jag har ju hållit mej lite stilla på sista tiden (alltså med dansen), så det är nog tomten den här gången...;)
Ha det bra i snön o kylan!
kramar från oss!

Stella o Doris med matte Lotta sa...

Vi har oxå fått mer snö, härligt, men nu räcker det nog :-)

Hoppas att du blir bättre i rygg och nacke!

Kramar

michelle sa...

åh de så mysigt me snö :) tigger doppar nästan hela sitt huvud i snön o kommer sen fram som en snöboll haha :)

marie och spencer sa...

Ja det är galet vad mycket snö det kommit!

Hunden Liza sa...

Underbart med en massa snö. Det är ju verkligen fantastiskt kul att busa runt i.

Elin sa...

Alltid mysigt att vara ute i snön! :)
Det här jullovet känns det som om vi i min familj försökt att maximera aktiviteterna. Men nu har jag äntligen snott åt mig lite data tid! ;d

Hoppas din värk blir bättre!

Alisa sa...

Åh tack så mycket för att du delade med dig!:) Det känns skönt å höra att det inte gör ont. Jag ska nog göra den, hellre nu än att man ångrar sig senare att man inte gjorde testet!

LOTTA sa...

Visst är det härligt med snö... bara det var lite varmare...
Runt - 5 är lagom...
Inte -17 ...

Hundarna älskar snön...
taxen kan visst frysa efter en stund...men då har hon sitt fleecetäcke att värma sig med!

Hoppas din värk är bättre...
Ha en bra dag
Kramiz Lotta

Marina sa...

Hoppas du är kry och pigg idag1
ha en bra kväll.

Charlotte sa...

Hej. Jag har en utmaning till dig på min blogg.