lördag 9 januari 2010

Enzo och pipisen

Enzo har massor av lekar som han brukar leka när Tyson inte vill eller om han ligger och sover. Att bita på pipdjur är en av favoriterna. Han kan hålla på väldigt länge och ibland får man säga till honom att sluta då man inte orkar lyssna på pipen mer :-)



Tyson bryr sig inte utan sover bara vidare, han har vant sig

Vi har precis varit ute på en promenad med Molle och Monica. Superhärligt väder var det, bara lite kallt om kinderna. Blåser knappt något och solen skinner, vad mer kan man önska. Ja det skulle vara 25 plusgrader kanske hehe. Men våren och sommaren kommer nog tids nog till oss.

Ha en fortsatt bra lördag

13 kommentarer:

monica sa...

Tack för en trevlig men kall promenad.Molle sprang en runda efter Sessan när vi kom hem. Nu ligger han och sover... Ha en fortsatt trevlig lördag.. jag ska faktiskt ta och jaga lite damråttor, för de hoppar ju inte själv in i dammsugaren.Kan inte någon uppfinna en sån!!! kram

marie och spencer sa...

Haha vad sött!
Mina hundar har aldrig tycker särskilt mycket om pipleksaker, det är mer studsbollar som gäller ;)

Jenny och Qing sa...

Naw vilken fin video. Tycker det är härligt att se hundar som kan leka själv och sysselsätta sig.
Ja titt ut grejen. vissa hundar hade nog skällt ännu mer medan andra nog bara hade gillat att stå och titta=)

Elin sa...

haha Julius blev väldigt nyfiken på vad Enzo hade för roligt för sig <3

Summer sa...

Ja, men det är kul med pipisar! Dom kan man aldrig få för många utav.

Patricia & Elwiz sa...

haha då skall du se hans baktassar så fort han ligger på rygg i famnen, helt lealösa xD!

Stella o Doris matte Lotta sa...

Stella gillar oxå pipleksaker, men den som är värst är Max (sambons son) han sitter och trycker på dem utan att tänka sig för, gör mig galen :-)

Ha en fortsatt trevlig helg

Elin sa...

haha ja, exakt! Han gick igång på pipandet :D

Sara sa...

Tack så mycket :). Kurerar mig allt jag kan! Hoppas ni får en härlig söndag i solen.

linda & Azi sa...

Vilken kul lista från 2009 :)

Haha, för mig kvittar när Azi leker med pipleksar, men däremot mina föräldrar blir lite less till slut ;)

Linda & Azi sa...

Hihi Enzo är en sån fluff hund, så massa snö mellan tassarna. Stackarn, men så sött med två ben :) Ja, jag har tur, först tvärvägrade hon och gå, men jag lockade henne så vips gick hon normalt, haha. Hon testade nog min "tycka synd om azi", och kanske skulle ha möjlighet tagit bort skorna, men sen hon insåg väl att linda kommer aldrig ta av skorna så lika bra och gå xD

Tack desamma du!

Charlotte sa...

Vad söt han är lilla Enzo :-) Lennart brukar trösta sig med Dantes pipleksaker när han inte känner för att leka eller umgås med honom. Ha...ha...ha... Ibland kan det bli lite för mycket pip :-)

Michelle sa...

Haha så gullig :)