lördag 23 januari 2010

Morgonbus

Vakna rätt tidigt idag, kan bero på att jag somna framför tv igår kväll :-) Så jag och hundarna stack ut på en härlig morgonpromenad. Riktigt härligt väder idag och ingen blåst. Passade på att filma busarna lite när de fick springa löst. Vi har rätt mycket områden bakom gångstigarna där hundarna kan springa och busa och det är bra för då behöver man inte vara rädd att de blir påkörda av en moped.


Igår kväll fixa Tim och jag till en pizza som blev supergod. Många gånger är den man gör själv så mycket godare än dom man köper. Vi orkade inte äta upp allt så det blir lite pizza till middag idag med.

Har inga några direkta planer för dagen. Har så fruktansvärt dåligt med pengar så det blir väl att man får gömma sig i lägenheten och bara gå ut med hundarna för det kostar ju inga pengar :-) Annars blir det väl bara tråkiga grejor som att städa och tvätta.

Enzo låg och tugga på ett ben innan och så gick han upp och lade sig i Tysons bädd och den är ju inte jättestor. Sen tar han tuggen mellan tassarna och håller den, gulligt <3


Hoppas ni får en bra helg


3 kommentarer:

marie och spencer sa...

Håller helt med om pizzan. Tycker inte alls om den man köper, men gör jag enligt mitt egna recept så blir det smarrigt! ;)

Alisa sa...

Åh tack tack:)

Kicki sa...

Den ser fantastiskt god ut. Jag har inte gjort egen pizza tidigare, men tror jag ska prova. Köper du färdig deg eller gör du den själv också?