lördag 9 januari 2010

En utmaning

Jag har fått en liten utmaning från Charlotte


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Köpte min andra hund :-)

2. Höll du några av dina nyårslöften? hehe ger aldrig några nyårslöften

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? ja min chef fick sitt andra barn och Maria fick sitt andra

4. Dog någon som stod dig nära? Mina föräldrars lilla vovve Fia

5. Vilka länder besökte du? Var bara i Sverige förra året

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Mer semester :-)

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 14 februari, Tims födelsedag 2 juli, hämtade hem lille Enzo

8. Vad var din största framgång 2009? Mitt nya jobb

9. Största misstaget? hmm gör ju inga misstag hehe

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inget allvarligt under förra året, kanske lite snuvig

11. Bästa köpet? Min älskade vovve Enzo

12. Vad spenderade du mest pengar på? Saker till hundarna och till min son

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Fick ett halsband av min son i julklapp, han hade köpt det helt själv utan att jag visste något, det gjorde mig riktigt glad.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Gloria med Mando diao

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer? Träffat mina familj och vänner

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Jobbat

18. Hur tillbringade du julen? Hemma med min son samt hos mina föräldrar tillsammans med min bror och hans familj

19. Blev du kär i år? Nej

20. Favoritprogram på TV? Grey´s anatomy, Bones, 2 och en halv män, Idol

21. Bästa boken du läste i år? Har inte orkat läsa några böcker har haft fullt upp med hundarna

22. Största musikaliska upptäckten? .....

23. Var är frågan? ?

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Det var så längesen så det kommer jag inte ihåg :-)

25. Något du önskade dig men inte fick? Samma svar som ovan

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Gjorde lite god mat härhemma

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Bättre betalt på jobbet

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Avslappnad

29. Vad fick dig att må bra? Mina hundar

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Johnny Deep

31. Vem saknade du? Ingen...

32. Den bästa nya människan du träffade? Min granne Monica, fast vi träffades redan året innan men började "umgås" mer under 2009

Utmaningen skickar jag vidare till Monica, Kicki, Marina

Nu ska här städas lite sen ska jag och vovvarna ut på promenad med Monica och Molle, blir kanske lite bilder från den. Värken har tack och lov nästan försvunnit helt, så i natt har jag sovit relativt bra. På måndag borde den vara helt väck nu när jag är ledig i helgen och kan ta det lugnt :-)

Ha en underbar lördag

4 kommentarer:

Marina sa...

Kul med utmaningar. Jag ska precis till jobbet, kommer hem i morgon eftermiddag (längsta passet). Då tar jag itu med frågorna.
Ha en bra helg!

Alisa sa...

haha det måste det nästan vara!

Charlotte sa...

Kul att du antog utmaningen! Var lite mycket frågor så det tog en stund för mig att svara på alla :-)

Kicki sa...

Hej söta du, jag kommer givetvis att göra utmaningen, men jag är fn."fast" i Götlaborrrg"! UNDERBART (Inte så ledsen över det ska du veta) att vara på "hemmaplan"!!! Wiiiahooo!

Så fort jag kommer hem igen och bänkat mig framför MIN dator ska jag självklart göra den! Jättekul.

Nu njuter jag av varje minut med mina älskade söner och deras respektive, är ute och plåtar vyer från ramberget som är hur vackert som helst idag i strålande sol och snö.

Annat var det igår...he he.. berättar mer när jag kommer "hem" till Stockholm...Äääälskar verkligen Bästkusten!

Ha det bäst.
Kram / Kicki