tisdag 26 januari 2010

Award

Vad spännande, idag har jag fått min första Award. Jag fick den av Charlotte. Detta var jätteskoj, jag tackar så mycket :-)



Det funkar så här....

A: Kopiera awarden på er blogg!

B: Länka till personen som gett dig awarden!

C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!

D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!

E: Länka till deras bloggar!

F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award!


Här kommer 7 fakta om mig!

1. Jag älskar att blogga om mina gullegrisar :-)

2. Jag har varit beroende av att spela WOW.

3. Har ett jäkla humör som jag dock har lärt mig att tygla, rätt så bra i alla fall :-)

4. Uppskattar raka människor som vågar säga vad dom tänker och tycker

5. Gillar att lösa sudoku, löser ett varje kväll innan jag ska sova.

6. Går upp 10 över 5 fyra dagar i veckan vilket gör att jag ofta somnar i soffan på kvällen

7. Fyller 40 år detta året. Usch jag börjar ju bli gammal hihi


Denna fina award ger jag vidare till följande bloggare:

Tessan

Lotta

Elin

Torsten

Marina

Kicki

Monica


Hoppas ni alla har haft en bra dag

8 kommentarer:

Marina sa...

Tackar!! Kul att veta mer om dig!
Ska ta itu med uppgiften i morgon.
Ha en bra kväll.

Kicki sa...

Jo, det är toppen med ljudböcker på det viset. man kan pyssla med annat under tiden.

Carina, jag har inte så många som skriver i min blogg (Men däremot många som läser) att jag kan länka till 7 st. Jag är själv mest inne på din och Annelis sida, och sedan är det inte populärt att skriva vad jag tycker om VARG, det är ett känsligt ämne! He he.;o)
Men 19 personer har i varje fall klickat i min poll (omröstning i frågan)så nog finns det liiite intresse!
Jag svarar ändå på din award!
Det är roligt.

Patricia & Elwiz sa...

jaa det hade varit jätte roligt :)!
Jag använde mig utan leilas recept:
http://www.recept.nu/1.146021/leila_lindholm/efterratter/choklad/kladdkaksmuffins
Dom blev supergoda, sådär sega och saftiga :)!
Men jag hade ingen matolja så tog mer margarin istället. Hade heller inte i någon mörk choklad då jag inte gillar det utan tog vanlig fazer choklad, supergott!

Kicki sa...

..kan väl hoppas att hon kvittrar på folk i fortsättningen när hon är lös ute på tomten, än att skälla ut dem! :-D

Anneli + vavvorna sa...

GRATTIS!

Tessan sa...

Oj jösses tackar för den...Ska föröka komma ihåg den i morgon....påminn mig annars, är lite glömsk:)
Må gott nu ska jag lägga mig och läsa...

Torsten sa...

Tusen tack för den!!! Ska försöka ta itu med den där vid tillfälle!
Ha en bra dag!

kicki sa...

Ja nu har det börjat snöa och yra även här. Började för ca 1 timme sedan. Men det är inte speciellt kallt, bara -2 grader.

Visst är det så, jag kommer bra överens med folk i alla åldersgrupper också, vore trist annars. ;-)