söndag 18 april 2010

Härlig kväll

Solen kom till oss till slut :-) Nu på eftermiddagen när jag låg och slappa framför tv och surfa lite på datorn så såg jag att solen lös utanför lägenheten, härligt. Så jag tog på mig och tog med mig hundarna ut för att ta en liten promenad.

Tyson ligger och slappar när jag surfar
Enzo satt och tittade på
Vi gick till fotbollsplanen där båda vovvarna fick springa lösa. Tyson var duktig idag, sprang lite snabbt och kollade om där var någon mat sen kom han snabbt tillbaka och blev hos mig resten av tiden.

Mycket gott att lukta på
Vi tränade lite ligga kvar samt uppletande av boll. Sen gick vi vidare en liten bit och hittade en fin stock som man kunde hoppa upp på.
Ha en fortsatt skön söndag, kram

10 kommentarer:

Patricia & Elwiz sa...

Tack! Ja det var spännande :D.
Älskar närbilderna på dina vovvar!

Madeleine sa...

mysigt. jag brukar också ha en liten hund på tangentbordet. :o)

Camilla sa...

Haha...vilken goding till surfare ;)

Sussi sa...

Men vilken underbart gullig bild på Tyson. Värmen från tangentbordet måste vara skönt att vila huvudet på ;-)
Bilden på Enzo när han tittar på var ju jättesöt den med :-)

Ha en härlig måndag
Kramisar

Malin sa...

Vilken härlig promenad och vilka duktiga snyggingar du har :-)! Här har det oxå varit ostadigt i helgen, mest blåst med sol men lite regn i går mitt på dagen.
Hoppas måndagen blir en bra dag!
Kram

monica sa...

Skulle Tyson surfa med Molle kanske?!Idag när vi ute rullade Molle sig i en lövhög!!! Kan du tänka dig hur han såg ut sen!!!Kram / Monica

Quila o Ronja sa...

Oj då...så trött man kan vara ;-)
Fick en tanke....Tänk om mina hundar skulle somna på tangetbordet, då skulle det bli lite trångt, hihi

Susanne

Sussi sa...

Vad härligt att han vill vara så nära dig. Jag har en mer okeligare hund. Ibland går det bra men oftast gillar hon att ligga för sig själv.

Ha en fin fin dag
Kramisar

Anneli + vavvorna sa...

svar: mina hundar har inte fått träffa Buster ännu därför att Buster har inte fått sin 12-veckors vaccination ännu. Men snart.

Ha en härlig tisdag. Hoppas solen skiner på er. Det gör den här.

Emma - rock the blogg sa...

Wow, har inte sett dina bilder innan, vilken underbar teckning Tyson har. Väldigt ovanlig på chihuahua inte sant?? Jätte fin!!