tisdag 13 april 2010

Kvällsbus

Idag när jag hade kommit hem och ätit så tog jag mig en liten sovpause i soffan. Oj vad skönt det var. När jag vaknade vid liv tog jag med mig hundarna ut. Härligt väder var det ute, ca 12 grader. Vi gick upp till fotbollsplanen som ligger närmast lägenheten, den som inte har något mat :-) Hundarna blev så glada när de fick fara rundor.

Tyson och Enzo jagar varandra

Efter vi hade varit ute och lekt ett tag kom en gammal bekant gående. Det var Floyd med matte och nu blev det ännu mer busa av.
Nu ligger bägge vovvarna helt utslagna. Vilken härlig kväll det blev, fint väder, hundarna får busa med en mysig hund och jag får stå och snacka bort en stund :-)

Ha en bra kväll, kram

6 kommentarer:

Anneli sa...

Det såg verkligen jättehärligt ut där hundarna rusade omkring. Vi har också haft sol och värme idag. Härligt, eller hur?

Ida sa...

Vilka härliga bilder , syns att dom har super kul! =)
Kram

Stella o Doris matte Lotta sa...

Solskensbus är det bästa som finns!! Både hundar och människor trivs ju bäst då!

Malin sa...

Visst är det helt underbart när solen lyser!! Det liksom spritter i hela kroppen... Kul med kompisar, Floyd ser ut som en stor pojke men kul ser dom ut att ha. Hoppas onsdagen blir lika härlig, än så länge så ser det ut så här. Kram Malin

Torsten sa...

Ja, och kvällarna är ljusa igen....det är skönt!
Härlig dag ni fick iallafall!

Sussi sa...

Härligt att dom fick busa så mycket. Kan tänka mig att dom blev trötta :-)
Gud så skönt det är nu att våren äntligen har kommit!

Ha en fin fin dag
Kramisar