onsdag 21 april 2010

Tänk vad vädret kan ändras. Regn först igår på eftermiddagen, sen när jag gick ut kvällsrundan så var det snöblandat regn dock mest regn, tack och lov. När man ser vaknar idag då skiner solen :-) och tänk vad den värmde, härligt. Det är bara runt 3 grader man det blåser inget och kändes mycket värmare.

I soffan har jag 2 jättestora kuddar och Tyson brukar ligga uppe på dom. Igår kväll blev den en riktigt skön bädd till honom, han fick till den perfekt :-)
Visst ser det skönt ut :-)

Idag har pojkarna kört lite brottning här i köket, eller dom kanske bara kramas :-)

Idag är det dax för kurs för mig och Enzo, längtar verkligen till kvällen, det ska bli så skoj.
Hoppas ni får en härlig dag, kram

11 kommentarer:

Linda & Azi sa...

Naaaw vilken mys bädd med kuddarna :)

Idag regnar det och snöar hos oss, men igår var det sooolsken.

Elin sa...

Ja, dessa ursliga kryp. Jag har köpt fästingmedel till Enso, men hade tänkt att se ur det verkade bli med fästingar innan jag gav honom det. Men som det ser ut nu, att det redan kommit och han fått på sig så blir det nog fästingmedel.

Här snöade det i morse, vilket sedan övergick till regn. Ruggit värre!

Det är kurs för oss med ikväll, första gången på brukshundklubben. Jättespännande. Längtar verkligen!

Quila o Ronja sa...

Snövädret håller sakta på att dra bort här. Noll grader, svinkallt!
Lycka till på kursen i kväll..Kul!

//Susanne

Emma - Rock the blogg sa...

Ha ha, vilka sköna bilder!! Jo jag vet att det kallas brindel, vår fralla är ju också brindel fast mörkare. men visste inte ens att chihuahuor fast i brindel. Väldigt fint!!

Så himla spännande liv vet jag inte om jag levt,,, blir ju vardag i sånt med. Känns nog mer spännande på avstånd. När man är mitt i det så är det inget konstigt ju.

Ha en härlig dag

Marina sa...

Härliga bilder! Den understa bilden får mig att tvivla lite om de bara kramas... vv minen att dömma och tänderna så är det massor av BUS!! :D
Ha en bra kväll.

Carina sa...

trevligt med kramgoa killar. Hoppas det går bra på kursen.
Ha det bra

Marianne sa...

Hej! Så fint det är på nya klubben och vilken bra träningskväll det blev. Kenzo kräver ju mycket uppmärksamhet av mig, men jag lyckades ändå titta på dig och Enzo då och då. Så fin kontakt ni har, och så duktig han är! Vi ses på måndag =)

Malin sa...

Sööööta Tyson!! Ge honom en puss från mig! Hoppas kursen går bra idag och att ni har bättre tur med vädret!
Kram Malin

Sussi sa...

Här har det kommit massvis med snö till i dag :-(
Jättetråkigt!!

Gud så härligt den tillknögglade sängplatsen såg ut. Ibland får dom till det..
Klart dom kramas ;-)))

Kramisar

Carina sa...

Ja då kanske du fördtår att jag är helt såld! Ja man märker när man springer att man måste nog börja träna lite för att orka springa med i Kritas tempo!
Här är kallt idag med regn och ibland lite snö.
Ha det bra

Michelle sa...

Haha gud vilka roliga bilder :D