fredag 2 april 2010

Glad påsk

Puh vad trött jag är. Tim och jag har precis ätit middag, kyckling fajitas och nu är jag så mätt att jag knappt orkar röra mig :-). Fick gå hem lite tidigare från jobb idag, skönt och nu är jag ledig i helgen. Solen har kommit fram och jag hoppas att den kommer att vara framme hela helgen så man kan ta härliga soliga promenader. Nu ska jag vila magen lite innan jag ska kolla in era bloggar.

Tyson och Énzo leker påskkärringar, fast Tyson tyckte inte det var så roligt :-)
Önskar er alla en riktigt glad påsk

6 kommentarer:

monica sa...

söta påskkärringar du har..hi,hi,hi, Glad påsk.. Kram Monica

Anneli sa...

Vilka fina påskkärringar du har där hemma.

GLAD PÅSK!

Malin sa...

Skönt att du fick gå tidigare och nu är ledig i helgen :-)! Hoppas du får sol och vårvärme nu så du och dina söta påskkärringar får härliga promenader! Kram Malin

Monica Hansen sa...

Coola kärringar, Glad Påsk!

Becca & Olga sa...

Vilka söta små häxor!! Hehe :P
Glad Påsk

Nicole sa...

Haha vad söööta :D