tisdag 20 april 2010

Regnryck

Idag har det varit riktigt kallt. När jag körde till jobbet i morse var det -4,5 och nu är det bara 3 plus. Solen var framme så länge jag jobbade och körde hem men sen började det regna och såklart höll det på nu när jag skulle gå ut med hundarna. Jag hoppas verkligen att det slutar tills imorgon,på min lediga dag.
När det regnar ute får alltid Tyson lite "ryck" när vi kommer in i trapphuset. Filmade lite av hans "ryck" idag :-)

Hoppas ni har bättre väder hos er. Ha en bra kväll, kram

7 kommentarer:

monica sa...

Ja idag har det verkligen varit "april väder" Hörde du att någon har dödat geten som hade en unge!!!!Hittade geten nära Sannarps skolan..Hoppas att du får bra väder på din lediga dag i morgon :-)

Patricia & Elwiz sa...

Tack, stundvis gick det väldigt bra! Men jag har bara mig själv att skylla som inte gick någon promenad innan så dom fick varva ner och få ut lite energi. Kastade boll på gräsmattan istället sen fick vi stressa iväg för vi blev sena, ingen bra start!

Carina sa...

Jag är jätte nöjd med dem, köpte dem på rusta, 149:- styck för hindrena, lite mer för slalom och tunneln.
Ha det bra

Stella o Doris matte Lotta sa...

Haha, härligt blötryck :-)

Ja nu får det allt bli mer vårligt ute, här kom det t o m lite snö idag, brrrrr

Malin sa...

Haha, SÖTA Tyson!! Nästan samma ryck som när dom badat och det är såklart, han har ju blivit blöt!
Här har det snöat i över två timmar, fy fa** vad aprilväder är underbart ;-)!
Hoppas ni slipper snön, kram Malin

Torsten sa...

Hoppas att du får sol idag! Enzo är så himla söt när han håller reda på Tyson´s koppel...:)
Ha en bra ledig dag!

Sussi sa...

Haha men så gulligt!! Kul är det också att Enzo tar på sig rollen att hålla ordning på Tyson genom att ta kopplet hihi

Jag ställer fram väckarklockan också ca 10 min men nu har jag lärt mig det så jag räknar bort den tiden. I början fungerade det fin fint men som sag var.. man lär sig..

Kramisar