måndag 12 april 2010

Vi lever

Ja som sagt, vi lever fortfarande. Har jobbat hela helgen från 8-20 och idag jobba jag mellan halv 7 och halv 6 så jag är rätt sliten. Helgen har varit jobbig, har haft fullt upp hela tiden och så har man sett hur fint vädret har varit ute och folk kom in och köpte grillgrejor och glass. Jag hoppas vi har tur och får fint väder i helgen.

Idag är det ingen kurs för mig och Enzo, en av instruktörerna var uppbokat på annat så det blir nästa vecka. Och det är nog tur att det inte var något idag, för jag undrar om jag hade kunnat vara fokuserad. Tyson och jag sitter i soffan och tittar på tv och bloggar och Enzo ligger och sover på golvet. Ska nog gå och lägga mig tidigt idag så jag orkar med att jobba imorgon oxå.

Vovvarna har fått umgås med Tim hela helgen så det har inte blivit någon träning eller aktivering utöver vanliga promenader. Så imorgon ska de få rasta av sig och springa lösa och busa när jag kommer hem från jobb, om det inte ösregnar :-)

Killarna ligger och myser
Nu ska jag läsa era bloggar och sen ska jag slappa framför tv innan det är dax att hoppa i sängen. Hoppas ni får en bra kväll, kram

7 kommentarer:

Stella o Doris med matte Lotta sa...

Va tråkigt att jobba när solen skiner, men det verkar som det ska vara fint väder ett tag nu, hoppas att det blir likadant hos er!!

Ha det gott!

Torsten sa...

Oj, du har haft en riktig mördar-helg du! Vila dej ordentligt nu idag och hoppas att den underbara solen lyser på er !
Kramar

Malin sa...

Du måste ju koppla av oxå så det var nog som sagt tur att kursen blev inställd. Ditt schema låter tufft, håller tummarna att du får sol nu på din lediga dag!
Kram Malin

Sussi sa...

Usch.. förstår att du är trött efter allt jobb. Håller tummarna att du ska få njuta av solsken när du är ledig sen.

Kul med bus ikväll. Det kan vovvarna aldrig får för mycket av ;-)

Ha en fin fin dag
KRamisar

Elin sa...

Hehe, ja precis. & När man väl är hemma så prioriterar man ju andra saker. Men idag är jag ledig och det är superskönt :)

Patricia & Elwiz sa...

Det är precis som att dom väntar tills man har händerna fulla innan dom börjar bråka eller busa, ibland blir man bara så trött men idag rann det verkligen över xD. Har fortfarande dåligt samvete för att jag sa så dumma saker åt dom xD!

Anneli + vavvorna sa...

svar: Yoda mår bra nu och jag hoppas verkligen att han ska slippa må så här dåligt någon mer gång.

Ha det så bra.