onsdag 4 augusti 2010

Bara lite trött

Jag har varit lite trött och inte orkat blogga dessa sista dagarna. Det var ju rätt mycket i helgen och så första jobbeveckan efter semesterna. Men idag känns det bättre fick en rejäl sovmorgon.
Igår kväll tog jag med mig hundarna och Tim så gick vi upp på fotbollsplanen och lekte lite. Enzo älskar bollar men jag brukar inte låta honom springa direkt efter den. Utan jag kastar iväg och han sitter kvar, när den har landat han tittat på mig och då ger jag tillåtelse för honom att sticka iväg och hämta den.

Här är alla mina 3 killar på väg till gräsmattan. Det ser ut som om det är mitt i natten men klockan är bara halv 10 och det var ljust ute men min mobilkamera klarar inte av att ta bilder när det börjar skymma.
Enzo väntar att Tim ska kasta iväg bollen.
Lade även ut lite föremål på gräsmattan som han skulle leta upp. Första var inga problem men andra tyckte han var konstigt att han skulle hämta för jag hade ju inte flyttat på mig :-) men han hittade alla 3. Han har bra näsa den där hunden... Tyson är inte intresserad av att leta upp saker utan han fick leta upp godis som jag slängde ut på gräsmattan.

Idag är det dax att lägga lite spår, vi har ju haft ett litet uppehåll på en vecka så nu ska det bli kul att se hur det går. Rapport kommer senare i kväll.

Jag hoppas allt är bra med er och att ni alla får en riktigt bra dag, kram

7 kommentarer:

monica sa...

Hoppas det blir en bra dag i skogen utan getingar!! kram :-)

Sussi sa...

Ibland är det skönt att inte blogga några dagar. Min minisemester har varit min laddartid..

Det blir dock mörkare och mörkare på kvällarna nu. Bara för en vecka sen var det hyfsat ljust vid 23 tiden medans det är kolmörkt ute nu :(

Kramisar

Quila o Ronja sa...

Hoppas er dag blir skön, och passa dig för getingar ;-)
Ibland känns det bra att strunta i datorn, eller hur?

Hörs
Kram
Susanne

Lotta sa...

Blogga har vi tid med när det blir höst och mörkt.. Trött får man oxå lov att vara...Vad skönt med sovmorgon...
Jag kan tycka att när man haft semester skulle man behöva 2 veckor extra för att vila upp sig och orka tillbaks till vardagen..
Våra hundar tycker det är extra roligt att busa när pojkarna gör det, kan kanske bero på att de inte alltid engagerar sig i vanliga fall...
Ha det bäst...
Kram

Znogge sa...

En solig och varm dag här men inte så varm att Herr Hund mått dåligt. Tvärtom så blev det en skön kvällsrunda.

Hoppas det gick bra med spåren!

kram

ansepanse sa...

ibland behöver man vila från bloggen
ha det gott - kramar

Quila o Ronja sa...

Gick det bra med söket? Det gjorde det säkert ;-)))
Du får gömma dom små svamparna ordentligt, hihi. Så ingen anna kommer före.
Sv. Näe, det är stor skillnad på dom. Pälsen gör mycket.
Jaa, det fanns en hel del svamp ;-)

Kram
Susanne