lördag 14 augusti 2010

Jobbehelg

Jaha så var det dax att jobba helg igen. Har ju haft turen att vara ledig länge från helgerna, då jag såg till att ta semester innan. Men nu slipper jag inte undan längre. Nää så farligt är det inte, man får gjort massa saker som man aldrig hinner på vardagaran och som jag normalt inte gör och så tjänar man ju pengar oxå :-)

Vovvarna och Tim får hålla varandra sällskap hela helgen och så kommer jag hem vid kvart i 9 och hälsar på någon timme innan jag går och lägger mig. Som ni förstår blir det inte mycket hundaktiviteter från min sida. Men det får vi ta igen en annan helg.

Jag hoppas ni får en härlig helg. Vädret ser ut att kunna bli bra, lite molnigt fortfarande men relativt varmt, 17 grader. När man jobbar brukar ju vädret vara toppen, så jag får väl hålla tummarna så alla andra får en riktig sommarhelg :-)


Kram

10 kommentarer:

Katarina sa...

Ha det så bra du kan!
Kram!

Maria sa...

Vi kommer att köra på med två pass spår idag :) Kanonkul!
Ha en rikigt bra dag (trots jobb)

Grabbarna boys sa...

Ha en trevlig helg trots att du ska jobba.
Det kan ju vara värt att jobba helg då du får härliga lediga dagar i veckorna istället.
Kram Patricia.

Sussi sa...

Tjäna pengar är ju alltid bra men det verkar vara långa pass du har framför dig. Tur att du har två vovvar då..

Hoppas du får en bra jobbarhelg
Kramisar

Ann-Margret o Vinja sa...

Usch vad tråkigt att jobba :( Men tyvärr inte mycke att göra åt. Fast som du säger så tjänar man ju lite bättre på helgen vilket gör att det kan kännas helt okej ;)

Fast inte är det kul gå till jobbet när det är så fint väder, spelar ingen roll om det är vardag eller helg :(

Min semester tar slut på torsdag så på fredag ringer klockan ca 4,30 och det är inte alls kul :(

Malin sa...

Jobbhelger är inte så himla kul men det funkar ju, speciellt oom han en sån go son som du har som tar hand om de fyrbenta så du inte behöver oroa dig för dom.
Kram Malin

Quila o Ronja sa...

Hoppas din helg är ok, trots jobb.
Här har vi haft olidligt varmt i dag, 30 grader i skuggan, och fuktigt så in i .....hoppsan. pust ;-)

Kram
Susanne

Maria sa...

Det är fler som är uppe med tuppen en söndags morgon ser jag ;)
Vi hade en kanonbra träningsdag igår, trots hettan... det var 28 grader i skuggan hos oss, så det slet på både hundar och människor.

Hoppas att ni får en riktigt fin söndag!

Znogge sa...

Då hoppas jag att helgen blir bra trors bristen på ledighet och tid för hundaktiviteter!

Kram

Sussi sa...

Hoppas din jobbarhelg gick smidigt och väldigt fort. Är du ledig några dagar i veckan nu istället?

Kramisar