lördag 3 juli 2010

Första semesterdagen

Ja idag är min första semesterdag, för jag skulle egentligen jobbat hela helgen men det ändrade vi snabbt på :-) Känns riktigt skönt när jag tänkter på att jag skulle jobbat 8-8. Ute är det riktigt sommarvärme, 21 grader var det redan nu klockan 8, så idag blir det nog rekord. Jag och vovvarna sitter och äter frukost och ska snart bege oss ut i skogarna. Det står sök på dagens övningar i alla fall för Enzo. Tyson får sitta och vänta och så tar vi en härlig promenad efteråt, kanske blir det lite badanade oxå.
Jag hoppas ni får en riktigt somrig dag, kram

7 kommentarer:

Patricia & Elwiz sa...

haha jaa så låg han i flera minuter, enda tills vi gick därifrån. Det är så skönt o bli sval ju :D!

Grabbarna boys sa...

Hoppas ni också får en mysig dag.
Vi var ute redan klockan 07.30 och gick vår travbana (igen).
Det är varmt här också.
Vov o kram!!

monica sa...

Hoppas du får en bra dag på din första semesterdag :-) kram

Carina sa...

Va härligt med semester, njut nu förfullt!
Ja promenaden var härlig, det är jobbigt att hon ska vara så rädd för andra hundar, när hon skulle kunna ha så kul istället! Ja ja det är bara att jobba på.

Lotta sa...

Hoppas ni får en fin sem,
och härlig helg.
Kramiz

Sussi sa...

Åååå så skönt. Första semesterdagen är den allra bästa :)

Här var det 25 grader redan efter 10 så det kommer bli en varm dag här med. Det är tänkt att vi ska renovera men vi får väl se om vi orkar i värmen. Man får försöka spänna upp en pressening eller nåt så man får lite skugga..

ha en härlig semesterdag
Kramisar

Marina sa...

Härligt med semester, det har jag med! Jag har nyss varit i skogen med hundara det är tur att det är svalare där.
Ha en bra dag. :D