fredag 11 september 2009

Äntligen helg!!

I morse var jag riktigt trött så vilken tur att det är fredag idag. Har varit duktig och växlat pengar som Tim ska ha med sig till Polen på tisdag. Så nu ska jag bara sitta och mysa med hundarna resten av kvällen. Ska ju upp rätt tidigt imorgon för då ska jag och Enzo ner till Helsingborg och kolla in andra söta vovvar på Sofiero. Tyson får stanna hemma med Tim. Enzo och jag ska även träffa hans uppfödare, Helené.

Igår busade Tyson och Enzo en stund med Molle, bästa kompisen... Lyckades få en riktigt bra bild av dom tillsammans.


Köpte lite glass hos glassbilen och vovvarna fick smaka lite, mums så gott...


Sen blev Tyson så här trött...


Ha en bra fredagskväll

5 kommentarer:

chi sa...

Mina hundar älskar glass! Visst får du lägga upp en länk av min blogg, jag lägger då till dej bland mina favoriter.....

chi sa...

Sötehundarna!!!
Visst är det kul att lyssna på de stackarna som tror att dom sjunger jättebra, synd om dem förstås.

Fnuttisen sa...

Africa älskar också glass, sitter liksom och psykar en när man äter.
Hoppas ni får en mysig dag på Sofiero.

Kramizar

chi sa...

Det är så fina bilder på hundarna och hoppas ni får en härlig dag på Sofiero.

Monica Hansen sa...

Hittade hit från Astas blogg.. Tyson är ju ett riktigt charmtroll:)