onsdag 16 september 2009

Ny leksak

Idag på morgon rundan hittade vovvarna något väldigt intressant att nosa på. Fick slita dom därifrån :-)
När vi kom ut på gräsmattan hittade Enzo en handske som han börja leka med hej vilt. Ibland kan man undra varför man köper dyra leksaker, för ofta har de lika roligt eller till och med roligare med saker som man hittar ute i naturen.
Enzo hade en ny sovstill idag. Så gullig lille gubben är när han sover.
Nu ska jag snart sticka och köpa lite hundfoder så de har något att äta ikväll.
Ha en bra onsdag

11 kommentarer:

Tessan sa...

Hej hopp!
Kul att du hittat till min blogg....:) Vovvar och katter och djur i allmänhet är väl bara för härligt att leva med! Inte en tråkig dag utan att ngt händer:) Dyra leksaker? ja du totalt meningslöst...har en låda full men likförbaskat är det mina strumpor som ligger högst på listan!

Jag ska oxå ut och köpa hundfoder ska ju bort över helgen med vovvar så lagret måste fyllas på...+ massor av annt som BORDE fyllas på....
Ha det gott
Kramis!

Anneli sa...

Verkligen skön sovstil. Romeo brukar också har lite underliga sovställningar, måste ta kort någon gång för att visa hur knasigt det kan se ut.

Ja, man kan ju undra ibland varför man köper leksaker, när det finns så mycket roligt de kan hitta ute eller hemma, som är alldeles gratis.

trican sa...

Ja, jag tänkte också börja rätt så fort att träna det där. Starta med att bara kliva ut ett par minuter och sedan komma tillbaka efter en stund (om hon lugnat sej då vill säga).. Kanske är lite lättare när det finns flera kompisar så att man inte blir helt ensam, men jag hoppas att jag kommer att lyckas iallafall..

Träningen gick bra, men det känns att man inte är 100% frisk efter dessa eviga influensaslängarna.
Hoppas er dag har varit bra=)

chi sa...

*skrattar* Så gulliga dom är, leker med handsken och härlig sovstil.

Sara sa...

GUUUD vad vackra!

kicki sa...

Hej!
vad fint du har fått det på din sida när du bytte "template". Alltid roligt att kunna variera lite. ;-)

kan tänka mig att du stod och funderade på varför de andra inte kommer när du var på valpkursen, tur att det ordnade sig ändå, annars hade det väl blivit för snopet!
På tal om hundleksaker... båda mina hundar är helt tokig i gamla trasor jag "snörpt ihop" i ändarna, de är det roligaste sakerna de vet att ha dragkamp med sinsemellan.

Du får har en finfin kväll med alla djuren. :-)

Kramis

Sara sa...

hehe. ja men hon är en riktig kelgris. ;) Hehe. Knähund. ;)
Hon är blanding mellan rottis, doberman, och schäfer på 1,5år. :P

Åhh taack, Dina va sötast! =D
Hur gamla är dom?

Sara sa...

hehe Okej. Sööta som socker är dom iaf. Ja lite tung är hon allt. :P En riktig kelis. ;)

Haft en bra dag?

Sara sa...

hehe, Ja de är såå skönt att ta dagen som den kommer. :) jassÅ? Vad gör han i polen? Med skolan?
Ja popcorn är mumsigt som bara den. ;) Hehe. :)
Läsk och sen popcorn är mums. :)

Ja den är vacker den bilden! Faktskt hans syster som ha tagit den, I skogen vid vår lägenhet! :)

Nja jag ha tagit de lugnt, Hehe. ;)
Ska hämta den sista tvätten nu.. ;)

Ha en fin kväll! Kramar

Elin sa...

Tack men jag kan erkänna att jag somnade fort igår *skratt*

Madeleine sa...

Ja,ibland undrar man. Några stor favoriter här hemma har varit tofflor från ikea för 19:-. och gammal strumpa med prassligt papper i.