söndag 27 september 2009

Shoppingdag

Igår var jag och Tim och handla på Ikea i Helsingborg. Vi fick tag på nästan allt vi ville ha, en bäddsoffa till Tim, bokhylla till mig och tillbehör som tidskriftsammlare, lådor till papper, lampor, bäddset, gardiner mm. Under tiden vi var där så var våra små vovvar hos mina föräldrar. När vi kom dit igen hade hundarna busat hela tiden och så fort vi kom in genom dörrarna lade dom sig ner och sov. De kunde inte riktigt slappna av när inte vi var där...


Tyson tycker inte om att åka bil blir ofta illamående och kräker eller bara drägglar. Han ligger aldrig ner och vilar, men igår lade han sig ner och sov i bilen hehe han måste ha varit riktigt trött. Där kom lite dreggel oxå men han kräktes inte.

Skönta att ligga och vila i fåtöljen...

Ha en bra söndag!!!

9 kommentarer:

Trican sa...

Ja hon finner sej till ro jätte bra faktiskt=). Egentligen har jag nog inte så mycket att oroa mej för. Hon är ju vilken valp som hellst och alla valpar beter ju sej olika. Hoppas ni inte tycker illa om mej bara för att jag är nojjig..
Ha en underbar söndag!
Kram

Trican sa...

Hihi, ja, jag vet inte hur man gör för att göra sådär med sina bilder, men han lyckades ju bra;)

Bodil sa...

Jättehärliga hundar du har! Älskar Tysons färg, han ser nästan ut som en schäfer fast i miniminiformat. :D

Trican sa...

Jo det är väl så. Det var nämligen så sjukt många år sedan jag hade hund (eller rättare sagt min familj) så man har liksom glömt hur det var. Och då var det ju inte jag som hade ansvaret heller, men jag pysslade och trixade med dem mycket.

Det märks att min lilla tjej börjar bli lite kaxig nu. Vi var ute i skogen för en stund sedan och egna upptäcksfärder utan mej och min sambo var roligt. Innan sprang hon mat 10 meter ifrån oss men nu är det full fart på henne. Det lite otäcka är när hon tar upp pinnar och springer med.. =S

michelle sa...

åh så trötta. sådär är tigger också när han vart hos kenneln våran då e han helt slut när han kommer hem :D

Elin sa...

Låter som en härlig dag, trevlig söndag!

Gizmo & Leeloo sa...

Ja det är synd att inte fler sådana cafeér finns de behövs verkligen för oss hundägare!:)

Marina sa...

Känner igen det där, hundarna blir så uppspelta när man lämnar dem hos någon annan. Sen kan de sova hur hårt som helst. Ha det bra :D

ElinoEnso sa...

Ja, det var jätteskönt att det gick bra hos veterinären. Man vill ju att hundarna ska få ett bra första intryck! :)