tisdag 15 september 2009

Vilostund

Har semester idag tjohoo :-) och ska vara ledig resten av veckan. Detta beroende på att Tim ska åka till Polen idag med klassen och jag ska vara hemma och ta hand om vovvarna. Normalt sett går Tim ut med hundarna under dagen då hans skola är rakt över vägen men det blir lite svårt från Polen :-) så därför tog jag ledigt. Så idag blir det att packa och fixa lite fika.

Fast just nu händer det inget här. Tim ligger fortfarande och sover och alla djur vilar oxå. Gizmo har såklart lagt sig i min säng, där ligger hon nästan alltid om dörren är öppen.
Bella har adopterat hundbädden
Tyson ligger i sin lilla säng där bara Enzo önskade han fick plats. Först ligger han normalt och sen....
rinner han liksom ut ur bädden :-)
Och Enzo har en lustig stil med bakbenen.

Så nu sitter jag bara och njuter av lugnet för jag vet att det inte dröjer länge innan alla vaknar till liv hehe.
Ha en bra dag

11 kommentarer:

Heléne sa...

Ha det bra i Polen Tim.

chi sa...

Villka härliga bilder. Jag har också bilder på konstiga sovstilar, man undrar hur dom kan sova i de ställningarna dom ibland har.

Gizmo & Leelo sa...

Gizmo tackar massor:)

Hunden Liza sa...

Tack så mycket för grattishälsningen. :-)
Bilden på Enzo är ju riktigt go. :-)

chi sa...

Jag kom nog rätt för jag fick det jag skulle ha i alla fall.

Ester sa...

Hej, ja, det var en häftig helg! Idag tog vi det lite lugnt men vi tränade uppletande av föremål i skogen - med bra resultat.

Linda sa...

tokigt söta bilder!!!!!

kram från oss!

marie och spencer sa...

Haha, snygga sovställningar ;)

Gizmo & Leelo sa...

ihii de är så söta när de vill bli klappade:)

Linda & Azi sa...

Hih gulliga hundar du har. Den sista bild ligger min vovve ofta så oxå ;D Groddben brukar jag säga haha

Elin sa...

Naaaw va söt,han ligger som en liten groda <3