tisdag 22 september 2009

Inkallning

Idag har det varit riktigt tråkigt höstväder. Grått och trist och regn...
Men ut måste man ju när man har hundar. Vi gick upp till fotbollsplanen och där fick vovvarna busa rundor. Samtidigt passa jag på att träna lite inkallning. Så har glad ser Enzo ut när han kommer på inkallningen. Han springer för fulla muggar hehe

Tyson springer inte riktigt lika snabbt som Enzo men han är oxå jätteduktig. De två bruna "blippar" längst ner på fotot är Enzos öron hehehe



Ha en bra kväll!!

Follow Tyson och gänget

12 kommentarer:

Trican sa...

Hehe jag och min sambo har precis kommit in från busrundan med Tila också.. Även vi körde lite inkallningsövning=).. Och blött hund, haha hon blev tokblöt=)
Kram

karolinajonsson sa...

haha söta bilder :D

Trican sa...

Haha det menar du inte.. Och hon har inga hämningar ute heller, rulla i vått gräs är ju sååå skönt;)

Elin sa...

Åh, så söta! :)
Jag borde med träna på inkallning med Enso. Men vet inte vart dagarna tar vägen.

Elin sa...

Min dag avslutades bra iaf. Bara för att så bestämde jag mig för att köra lite inkallning med Enso när jag gick ut nu ikväll. Så han fick sitta och stanna och sedan gick jag iväg en bit och satte mig ner och ropade på honom. Gjorde det några gånger på olika sätt och olika platser och inkallningen fungerade jättebra. Roligt! Det gjorde min dag. När han förövrigt varit en liten rebell idag! :) Kram

Michelle sa...

Chihuahor springer ju som harar när dom får upp farten, ser ju så roligt ut haha. Ibland ser Tigger lessen ut på bild. Många som kan tycka att chihuahua ser lessen ut men de e dom ju inte, de vet vi som har dem :D

karolinajonsson sa...

tack så mycket :D
ja precis! :)

chi sa...

Vad duktiga dom är båda två, lilla Tyson gör ju så gott han kan med sina små ben....

Trican sa...

Hoppas ni sover gott nu=)

Mimmi & Bamse sa...

Så söta de är när de kommer på inkallning :) Ja det undrar jag, jag får skriva och berätta när den är slut :p

Gizmo & Leeloo sa...

Ja det är riktigt obehagligt med sådant! Tur att ni inte stött på något sådant, vi håller tummar och tassar för att ni inte gör det heller!

elin sa...

Hehe, ja det är lite spännande! (mycket). Har du hållt på mycket med utställningar innan?

Det känns skönt att börja på en liten utställning tycker jag, både för mig och honom. haha. Sedan tycker jag det känns bra att han bara kommer bara drygt 4mån och därför har "rätten" att busa runt lite. Känns inte som om man har samma krav på sig. Så bara åka dit och prova på och försöka ha roligt.

Kram