fredag 25 september 2009

Hundfoto

Fick jobba över en halv timme idag så det var bara att köra hem gå ut med hundarna och sen ner till djuraffären på lilla torg i Halmstad så att Tyson och Enzo kunde bli fotograferade. De som tar fotona är en firma som heter Happy dogs. Väldigt duktiga var dom och nu hoppas jag att bilderna blev bra. De kommer att skicka hem prover på bilderna om ca 1 vecka som man får titta på och sen bestämma om man vill köpa eller inte. Bilderna kan inte ha blivit annat än bra, mina 2 underbara hundar och en proffisionell fotograf vilken bra kombination :-)

Nu sitter jag i soffan och tittar på Idol, med Enzo liggande sidan om mig och Tyson sitter och försöker sno kattmat som vanligt. Inte konstigt han behöver banta för han försöker alltid äta upp katternas mat. Ni ska bara veta hur lång han kan bli och hur lång tass han har när han ska nå deras skålar :-)
Har kattskålarna på ett bord så det inte ska vara för lätt...

En liten bonusbild på mina små älsklingar...

Nu ska jag fortsätta titta på Idol. Ha en underbar fredagskväll

11 kommentarer:

Sara sa...

Ja, snart är det dax!
Vet du om de är farligt att dricka "Råmjölk" från kor när man är gravid? Fick anonymt inlägg om att de är skadligt. Jag ha inte hämtat de än, men jag vill göra det =P

Sara sa...

Hehe, Inte jag heller. men jag ha ju inte druckit den "mjölken från Korna" ändå! Men jag tycker den är Good. :) Haha. ;)
Härliga bilder. :D

Tessan sa...

Hej och tack igen för att du gillar mina bilder!
MEN kameran är inte allt;) skaffade min i 14 juli, du kan ju alltid kolla lite i arkivet innan så ser du att kvaliten är sämre-skärpedjup och färg mm , men motiven är ju samma;)

Ha det gott och pussa vovvarna!

Trican sa...

Nae, nu är inte kissa inne det värsta problemet, utan nu är hon så sjukt ointresserad av mej om man är ute med henne.. Exakt allt är roligare. Om jag skulle gå in skulle hon inte bry sej. Varför kan hon inte vara en smidig valp (jag vet att jag gnäller mycket, förlåt)..

Unknown sa...

Du behöver ingen proffs fotograf du gör det så bra själv tycker jag.
Pia

monica sa...

HEJ.. jag ser att Tyson och Enso oxå har "fredagsmys". Ha en bra och inte allt för stressig Ikeadag..

Trican sa...

Jo, det här är noga genomtänkt, egentligen. Tyvärr är det lite runt omkring mej, inte så lite, (som jag tyvärr inte kan blogga om eller berätta) som gör allt mer komplicerat. Sen kan vi ju ångra såhär i efterhand att vi hämtade hem henne en sådan helg som är när min sambo jobbade natt. Jag fick liksom ta allt ansvar, vi är ju ändå två om det. Men jag tror nog att ju längre tiden går, ju bättre blir det. Och jo jag är glad över henne men som sagt det finns saker som påverkar livet just nu.

Gizmo & Leeloo sa...

Tack så hemskt mycket! Ja jag tror på att vi alla kan bidra till forskningen, varje krona räknas!

Koola Viola sa...

Ha ha, sådär får jag göra också med kattmaten. Märkligt att "den andras mat" alltid ska vara godare. För min valp vill gärna ha kattmaten och katterna vill gärna ha valpmaten. Typiskt ;o)

Koola Viola sa...

Tack för din goa kommentar hos mig :o)
Önskar dig en skön söndag också :o)

Trican sa...

Jag tror att du kommer vara nöjd med bilderna=)