lördag 5 september 2009

Ny hundtidning

Köpte ännu en hundtidning igår, Härliga hund. Har inte hunnit läsa igenom hela så jag vet inte om den är bra, men det brukar denna tidningen vara. Tycker nog att denna är bäst av alla hundtidningar som jag läst...



Idag ska jag och Tim försöka oss på att byta rum. Skulle gjort det förra helgen men det var så fint väder och jag orkade inte... Men denna helgen måste vi göra det för nästa är fullbokad. Sen åker Tim iväg till Polen och jag kan ju knappast göra det själv :-)


Ha en bra lördag

6 kommentarer:

chi sa...

Sätt fart Tim och kommendera honom vad som ska flyttas hit och dit, det bästa är att vara arbetsledare nämligen och om du tar det jobbet först är det bara för Tim att göra som du säger. *fnissar*

Lars sa...

Det blir nog som chi sa för så har det alltid varit, Carina kommenderar och alla andra jobbar. :-)

kicki sa...

Hejsan carina,
Här var det massor att ta igen och läsa sedan sist. Toppen att sonen hjälper till att flytta om, ja man får passa på att göra sådant när han är hemma.
Vilka jättesöta bilder du lagt ut på dina hundar, likaså filmen. Han växer snabbt lilla Enzo. Går du på kurs med Gizmo också?

Ha en härlig lördag!

Sanna sa...

Hejsan! Vilken bra blogg! Hit tittar jag nog förbi oftare :) Har funderat på att köpa härliga hund tidningen, är den läsvärd? Har hört att det finns så mycket strunt i hund-kategorin. Ha en fortsatt bra helg!

Anneli sa...

Jag gillar också den tidningen. Finns alltid massor att läsa.

Heléne sa...

Jag prenumererar på den tidningen. Lättsam och bra läsning.