torsdag 17 september 2009

Höstpromenad

Nu är det  verkligen härligt höstväder. Fastän inte solen var framme var det så där lagom kyligt och skönt i luften. Tog en ny runda idag som Enzo inte har gått innnan. Det är en joggingslinga som ligger i utkanten av området. Som är omgivet av buskar, träd och massor av grönt gräs att springa i.
Här hörde de en fasan som satt och skrek i buskarna. De blev som förstelnade bägge två, framför allt Tyson.
Vi avslutade promenaden med lite letande efter godis, alltid lika
populärt :-)
Ha en bra dag!!

12 kommentarer:

chi sa...

Mina hundar älskar när dom får gå olika promenadvägar. Det kan ju bli lite tråkigt att gå samma vägar hela tiden, det är som regel samma hundar som går där och lukterna varierar inte så värst. Jag måste börja låta hundarna leta efter godis också, det tycker dom säkert är roligt och vad nyttigt det är också.
Ha en fortsatt bra dag!

Trican sa...

Hihi ja det får nog bli så. Pappa är så snäll som följer med och kör (hehe och så hade jag inte hittat annars) (bara det inte är för kallt att sitta ute).. Hellst vill jag ju åka hem på en gång så att Tila slipper åka bil.. Det är en lång resa för henne (3-4timmar)..
Hur har dagen varit??

Trican sa...

Lägger ut en bild på det när det kommer=)
Kram

marie och spencer sa...

Ja det är alltid spännande för dom att gå på nya promenadområden. Helst min tax gillar att använda nosen ordentligt på nya ställen :)

Trican sa...

Åhh, hur går det med bannerfixandet?? Ja, det får blir några små kisspauser iallafall och som sagt stoppet vid Mc Donalds då haha..
Idag blir det gymmet en sväng och sedan blir det nog bara mysdag med sambon som är ledig=).
Vad ska ni hitta på för skoj?

chi sa...

Det skulle vara roligt om mina skydd blir en stor grej i Finland också.

chi sa...

Tyson är så jäkla söt på den översta bilden!

Anneli sa...

Vad härligt det ser ut, önskar att jag kunde vara mer ute i skogen. Hundarna älskar att få springa omkring och lukta på nya dofter.

Trican sa...

Jo träningen gick sjukt bra, är helt seg i musklerna nu;) hihi men man ska inte klaga på det, lär göra det imorgon när träningsvärken sätter in;)

Bella sa...

Hej fin blogg=)
Vad sägs som att lägga till varandra på bloglovin?

Heléne sa...

Spännande med nya vägar.
Fina bilder. Ska skicka dig lite bilder på Schakki som valp så ser du likheten.
Hejsvejs:)

Sara sa...

Hehe Okej. Ja jag va me där. ;)
UNDERBARA bilder. Gillar verkligen dina hundar!
Haft en bra dag?