söndag 20 september 2009

Oväntad kväll

Igår tänkte jag att jag skulle försöka mig på att ta foton på Tyson. Han blir oftast inte så bra. Blev väl sådär igår med, han tyckte det var jättetråkigt att behöva sitta still...


Kolla in blicken på honom :-)


När vi var ute på kvällsrundan så ringde mobilen, det var grannen Monica (Molles matte) som behövde lite hjälp med datorn. Så vi gick dit och hjälpte henne och sen blev vi sittande en bra stund och snackade och så klart busade hundarna. Efter att ha planerat att inte göra något på kvällen var det en trevlig överaskning att hamna hemma hos henna.

Tyson fick en riktigt fet smäll av hennes katt Sessan. Efter det ville han vara vara nära oss hela tiden. Lite annorlunda sovställning eller vad säger ni??? :-)




Väl hemma igen efter ett antal timmar var vovvarna rätt trötta av busandet. Så de slockna bägge i soffan medan jag tittade på film.


Ha en bra söndag...

8 kommentarer:

chi sa...

Precis så där brukar våran Tyson också ligga. Det kunde vara skönt om jag inte hade värk i nacke och rygg men trots sin ringa vikt på 2.4 kg så är det för tungt, även fast han är mjuk och go. Din Tyson har en sådan underbar färg, vad kallas den?

Gizmo & Leeloo sa...

Åh det låter bra!:)
Ja det vart en någorlunda lugn kväll!

Unknown sa...

du och ala har inspirerat mig klart jag ska få in din sida.
Ha det väl kram Pia

Sara sa...

Ja de är ju fan om dom inte kan lägga mig åt sidan eller vad man nu säger liksom. Jag ha 11 dagar kvar liksom. =P
UNDERBARA BILDER!

marie och spencer sa...

Haha! fint sovställe :D

Michellebeit sa...

Ska länka din blogg tycker du har underbart söta bilder och hundar!

Michelle sa...

En fråga bara. Har katten nånsin attackerat Tyson? För mammas katt attackrade Tigger en gång i början (han är lite över ett åt nu) och sen dess har jag inte vågat ha dom lösa ihop.

molle och sessam sa...

sessan och Molle var ganska så trötta de oxå. hoppas att Tyson inte blir rädd för Sessan nu efter detta....kram