torsdag 3 september 2009

Ledig dag

Idag är jag ledig från jobb, skönt. Har passat på att göra lite ärende som man inte orkar när man har varit och jobbat. Var inom en djuraffär här i Halmstad och beställde tid för hundfotografering den 25 september. Ska bli kul att få lite proffsbilder på vovvarna. De som sköter fotograferingen är http://www.happydogs.dinstudio.se/

Tog en gullig bild på Enzo igår när han låg och sov, han har hittat en ny liggplats på en jättekudde mellan soffan och fotöljen.

Enzo brukar vilja ligga på golvet på nätterna och ibland vill han ligga på en handduk så det inte blir så varmt. Medan Tyson vill ligga i en bädd för han är lite frösen av sig.

Men lyckades få den här underbara bilden i natt där stackars Tyson blir krossad av Enzo :-) Bädden är inte riktigt gjord för 2...
Köpte lite grisöron till pojkarna så nu ligger dom här och tuggar för fullt.

Till mig själv köpte jag en hundtidning, brukar försöka köpa allt med hundar i, alltid något nytt att lära sig.

Ha en bra torsdag

4 kommentarer:

chi sa...

Min Tyson sover hos mej i sängen medan de andra grabbarna sover i sina korgar, dom kan nämligen inte hoppa upp i min säng, som tur är....

chi sa...

Det är mysigt att gosa med hundarna i sängen, alla vill fram till ansiktet på mej så dom trängs kring mitt huvud hela gänget, det känns så gulligt.

chi sa...

Ätligen fredag! Varför blir man så glad för att dagarna går? Det är ju livet som försvinner en liten bit för varje dag......

chi sa...

Vi människor är så konstiga, vi kan inte stanna upp i nuet och njuta av det som är, vi måste rusa framåt hela tiden och jaga det som kommer och hoppas att det ska bli bättre, fast man har det bra.